З 1991 року школа працює за системою спарених уроків. Протягом навчального дня школярі вивчають не більше 4-х предметів. У них всього 3-4 книги в портфелі, а вдома готуються тільки до 3-х уроків. З 01.09.2021 року перші класи почали навчатися за новою програмою «Інтелект України».
Учні молодших класів мають можливість займатися хореографією.
Впроваджені здоров'я зберігаючі технології навчально-виховного процесу (куточки відпочинку, динамічні перерви, фізкультхвилинки).
З 01.09. 2013 року в школі з'явилося інклюзивне навчання.
Інклюзивне навчання - це процес розвитку загальної освіти, який має на увазі доступність освіти для всіх, в плані пристосування до різних потреб усіх дітей, що забезпечує доступ до освіти для дітей з особливими потребами.
Діти мають можливість:
Здобути освіту в школі за місцем проживання. Перейняти адекватні зразки для наслідування. Розвивати і тренувати базові навички, наприклад, комунікативні. Зав'язати дружні та інші суспільні відносини з однолітками. Можливість доступу до основної програми навчання.
Дефектолог проводить заняття з формування елементарних математичних понять, ознайомлення з навколишнім світом, мови, грі, конструюванню.
Психолог розвиває дрібну моторику і вміння копіювати за зразком. Формує вміння спостерігати, порівнювати, виділяти істотні ознаки предметів і явищ і відображати їх у мовленні. Розвиває психічні процеси - пам'ять, мислення, уяву, сприйняття.
Логопед розвиває розуміння мови, активізує мовну діяльність і розвиває лексико-граматичні засоби мови, розвиває самостійну фразову мову і удосконалює її. Готує до оволодіння елементарними навичками письма і читання.
Займається розвитком фонематичних процесів і навчає дітей звуко-буквеному аналізу і синтезу, збагачує словниковий запас, попереджає виникнення порушень писемного мовлення, розвиває діалогічну і зв'язну мову.
Переваги інклюзії:
- В учнів є можливість активного і постійного участі у всіх заходах загальноосвітнього процессу.
- Адаптація як можна менш нав'язлива і не сприяє виробленню стереотипів.
- Заходи спрямовані на включення учня, але досить для нього складні.
- Індивідуальна допомога не відокремлює і не ізолює учня.
- З'являються можливості для узагальнення передачі навичок.
Педагоги загального і спеціального викладання ділять обов'язки в плануванні, проведенні та оцінці уроків.
Існують процедури оцінки ефективності.