Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Множини, підмножини, вибірки | Поняття множини та підмножини, вибірки. Впорядковані та невпорядковані вибірки, приклади. |
| 2. | Розміщення | Означення розміщень, формула обчислення, приклади. |
| 3. | Розміщення з повтореннями | Розміщення з повтореннями, приклад, формула. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Запитання про множини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Теоретичні запитання про множини. |
| 2. | Вибірки | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення кількості (не) впорядкованих вибірок із елементів даної множини. |
| 3. | Значення виразу, що містить формулу кількості розміщень | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Обчислення значення виразу, що містить формулу кількості розміщень. |
| 4. | Кількість розміщень і комбінацій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Обчислення кількості розміщень і комбінацій. |
| 5. | Варіанти вибору кандидатів на різні посади | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Використання формули кількості розміщень. |
| 6. | Способи розміщення людей у вагоні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Використання формули кількості розміщень. |
| 7. | Варіанти вибору різних елементів із групи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Використання формули кількості розміщень. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Кількість варіантів купівлі різних предметів | Інший | середнє | 3Б. | Обчислення кількості варіантів купівлі різних шапок, використання формули кількості розміщень. |
| 2. | Нерівність, що містить А і P | Інший | важке | 3Б. | Перестановки та розміщення під час розв'язання нерівності. |
| 3. | Аналіз розміщення за заданою умовою | Інший | важке | 3Б. | Розміщення в текстовій задачі про поїзд. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Завдання на розміщення | Інший | середнє | 2Б. | Даються два методи розв'язання: за формулою розміщення та з використанням принципу множення. |
| 2. | Розміщення з повторенням | Інший | легке | 2Б. | Обчислення кількості можливих кодів. |
| 3. | Числа, кратні п'яти | Інший | важке | 3Б. | Задано цифри. Потрібно визначити кількість чисел за заданою кратністю. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Розміщення» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Містить завдання на закріплення навичок обчислення розміщень. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Розміщення» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Містить завдання різного рівня складності, що перевіряють засвоєння навичок обчислення розміщень. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Розміщення» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Містить завдання різного рівня складності, що перевіряють навички обчислення розміщень. Два завдання учням на порталі не видно. |