Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Перехід до нової основи логарифма | Формула переходу від однієї основи до іншої |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Формула переходу до іншої основи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відтворення формули переходу до іншої основи |
2. | Формула переходу до третьої основи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відтворення формули переходу до третьої основи |
3. | Числове значення виразу (сума) | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Обчислення числового значення виразу. Застосування oзначення логарифма. Сума логарифмів |
4. | Буквені вирази (дріб) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знаходження значення виразу |
5. | Логарифмічне рівняння (квадратне) | 3 вид - аналіз | важке | 7Б. | Розв'язування логарифмічного рівняння із застосуванням переходу до нової основи |
6. | Логарифмічне рівняння (дріб) | 3 вид - аналіз | важке | 7Б. | Розв'язування логарифмічного рівняння з використанням переходу до нової основи |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Перехід до нової основи» | 00:07:00 | середнє | 10Б. | Завдання на знаходження значення буквеного виразу (дріб); розв'язування логарифмічного рівняння (квадратне) |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Перехід до нової основи» | 00:12:00 | легке | 13Б. | Завдання на обчислення числового значення виразу, застосування означення логарифма, сума логарифмів; знаходження значення виразу; розв'язування логарифмічного рівняння |
2. | Перевірна робота з теми «Перехід но нової основи» | 00:20:00 | середнє | 25Б. | Завдання на обчислення числового значення виразу, застосування означення логарифма, різниця логарифмів; розв'язування логарифмічного рівняння (теорема Вієта); розв'язування логарифмічного рівняння (невідома основа) |