Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття рівносильних рівнянь | Загальні відомості по темі "Рівносильні рівняння" |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Означення рівносильних рівнянь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання означення рівносильних рівнянь |
| 2. | Рівносильність рівнянь | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначити, чи рівносильні рівняння |
| 3. | Які перетворення? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити вид перетворення |
| 4. | Розкриття дужок, зведення подібних доданків | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити вид рівносильного перетворення |
| 5. | Які переворення були використані 1 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на знання рівносильних перетворень |
| 6. | Які переворення були використані 2 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на знання рівносильних перетворень |
| 7. | Визнач рівносильні рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно визначити три рівносильні рівняння |
| 8. | Рівносильні рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знайти рівносильні рівняння по рівносильним перетворенням |
| 9. | Рівносильні рівняння 2 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знайти рівносильні рівняння по рівносильним перетворенням |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Рівносильні рівняння і корені | Інший | важке | 3Б. | Знайти рівносильні рівняння використовуючи корені рівняння |
| 2. | Не рівносильні рівняння | Інший | важке | 3Б. | Завдання на знаняння поняття рівносильних рівняннь |
| 3. | Модульні рівняння | Інший | важке | 3Б. | Завдання на визначення рівносильних модульних рівнянь |
| 4. | Визнач невідомий доданок | Інший | важке | 3Б. | Використовуючи рівносильні перетворення потрібно визначити невідомий доданок |
| 5. | Рівні трикутники | Інший | важке | 1Б. | Завдання на властивості рівносильних рівнянь. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Рівносильні перетворення | Інший | легке | 1Б. | Завдання на знання теорії |
| 2. | Встанови пари | Інший | середнє | 2Б. | Встановити пари рівносильних рівнянь |
| 3. | Встанови пари 2 | Інший | середнє | 2Б. | Встановити пари рівносильних рівнянь |
| 4. | Рівні прямокутники | Інший | важке | 3Б. | Завдання на властивості рівносильних рівнянь |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Рівносильні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 10Б. | Тренування спонукає до поглиблення і закріплення знань з даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Рівносильні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання роботи дозволяють відкорегувати знання з теми. |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Рівносильні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із цієї теми. |