Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке математична мова | Вводиться поняття «Що таке математична мова», наводяться приклади перекладу звичайної мови на математичну і навпаки. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши математичною мовою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У вправі потрібно записати математичною мовою вираз, даний звичайною мовою. |
2. | Переклад звичайною мовою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Здійснюється переклад математичної мови на звичайну, використовуючи математичні терміни. |
3. | Записати твердження математичною мовою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрiбно записати дане твердження математичною мовою використовуючи символи, знаки арифметичних дій. |
4. | Формули обчислення об'єму або площі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Записати математичною мовою правило обчислення об'єму, площі поверхні куба або прямокутного паралелепіпеда. |
5. | Вибери відповідний вираз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно вибрати вираз, що відповідає даному твердженню |
6. | Рівність математичною мовою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Записується твердження, сказане звичайною мовою, у вигляді рівності математичною мовою. |
7. | Сума розрядних одиниць математичною мовою | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Перекласти твердження про суму розрядних одиниць із словесної на математичну мову. |
8. | Обчислення відсотка від числа і числа за його відсотком | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формула для обчислення відсотка від числа і числа за його відсотком. |
9. | Правила дій з дробами | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Зіставити правила дій з дробами звичайною мовою - формулам математичною мовою. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Читання чотирьох арифметичних дій | Інший | легке | 1Б. | Використовуючи математичні терміни, читаємо 4 основні арифметичні дії. |
2. | Записати вираз звичайною мовою з математичними термінами | Інший | середнє | 2Б. | Здійснюється переклад математичної мови на звичайну мову, використовуючи математичні терміни. |
3. | Пропорція | Інший | важке | 3Б. | Переводимо твердження зі звичайної мови на математичну мову; рівність відношень, пропорція. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми « Математичний мова» | 00:10:00 | легке | 3Б. | Пропонується записати на математичній мові умови твердження, даного на звичайній мові і навпаки, перевести з математичної мови на звичайну мову, використовуючи математичні терміни, символи, знаки арифметичних дій. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Математичний мова» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Пропонується, використовуючи математичні терміни, прочитати 4 основні арифметичні дії, записати правило обчислення об'єму чи площі поверхні куба або прямокутного паралелепіпеда, вибрати відповідний вираз даному твердженню, записати математичною мовою у вигляді суми розрядних одиниць числа, що описані звичайною мовою. |
2. | Перевірна робота з теми «Математичний мова» | 00:20:00 | середнє | 4Б. | Пропонується, використовуючи математичні терміни, прочитати чотири арифметичні дії, записати рівності, переводячи твердження зі звичайної мови на математичну мову і навпаки, скласти формулу для обчислення відсотка від числа або числа за його відсотком, при цьому використовуємо математичні терміни, символи, знаки арифметичних дій. |