Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Розв'язання задач за допомогою систем рівнянь |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Перехід від математичної моделі до словесної | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перехід від математичної моделі до словесної |
| 2. | Складання словесної моделі (числа) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання словесної моделі |
| 3. | Перехід від математичної моделі до словесної | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання словесної моделі за математичною |
| 4. | Складання математичної моделі за словесною (прямокутний трикутник) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Складання математичної моделі за словесною |
| 5. | Перехід від словесної моделі до математичної (прямокутник) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання математичної моделі |
| 6. | Перехід від словесної моделі до математичної (на рух) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання задачі |
| 7. | Утворення системи рівнянь (школа) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Утворити систему рівнянь |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розв'язання текстової задачі (глядацький зал) | Інший | важке | 8Б. | Розв'язання текстової задачі |
| 2. | Розв'язання текстової задачі (числа) | Інший | важке | 7Б. | Розв'язання текстової задачі |
| 3. | Розв'язання текстової задачі (на роботу) | Інший | важке | 9Б. | Розв'язання текстової задачі на роботу |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Від словесної моделі до математичної (діагональ прямокутника) | Інший | середнє | 3Б. | Складання математичної моделі за словесною |
| 2. | Перехід від математичної моделі до словесної (два числа) | Інший | легке | 1Б. | Перехід від математичної моделі до словесної |
| 3. | Складання словесної моделі з математичної (яблуні і груші) | Інший | легке | 1Б. | Складання словесної моделі з математичної |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:25:00 | середнє | 11Б. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Завдання на перехід від математичної моделі до словесної (два числа); перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання завдання (на рух); розв'язання текстового завдання (глядацький зал) |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Завдання на складання словесної моделі із математичної (яблуні і груші); від словесної моделі до математичної (діагональ прямокутника). |