Методична рекомендація:
Матеріали для вчителів
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Методична рекомендація | |
2. | Інструкція для учителя |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування за рік з алгебра для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 42Б. | Завдання підсумкової роботи (річної) охоплюють всі теми сьомого класу, запропоновані з зростанням рівня складності і дозволяють перевірити базові компетенції учнів. Завдання 1 – 3 охоплюють теми: степеня, властивості степеня і формули скороченого множення. Наступні завдання, 4 – 6, на вміння розв'язувати лінійні рівняння з однією і двома змінними. Завдання 7 – 9 охоплюють теми лінійна функція і системи лінійних рівнянь. Для перевірки знань учнів на поглибленому рівні запропоновані текстові задачі різних напрямків (задача економічного змісту і задача на рух) |
2. | Тренування за рік з алгебра для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 38Б. | Завдання підсумкової роботи (річної) охоплюють всі теми восьмого класу (раціональні вирази, квадратні корені, дійсні числа, квадратні рівняння), запропоновані з зростанням рівня складності і дозволяють перевірити базові компетенції учнів. Завдання мають комбінований характер і для виконання вимагають знання з декількох тем. До складу роботи входять завдання на спрощення ірраціональних виразів і знаходження їх значення, завдання на розв'язування раціональних, ірраціональних і квадратних рівнянь. Для перевірки знань учнів на поглибленому рівні запропоновані текстові задачі різних напрямків (задача економічного змісту і задача на рух) |
3. | Тренування за рік з алгебра для 9 класу | 00:45:00 | середнє | 24Б. | В роботі запропоновані базові задачі навчального матеріалу за рік по темам: нерівності та системи нерівностей, функція y=ax²+bx+c, її властивості і графік, системи рівнянь, числові послідовності, елементи комбінаторики, статистики та теорії імовірностей. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота за рік з алгебра для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 54Б. | Завдання підсумкової роботи (річної) охоплюють всі теми сьомого класу, запропоновані з зростанням рівня складності і дозволяють перевірити базові компетенції учнів. Завдання 1 – 3 охоплюють теми: степеня, властивості степеня і формули скороченого множення. Наступні завдання, 4 – 6, на вміння розв'язувати лінійні рівняння з однією і двома змінними. Завдання 7 – 9 охоплюють теми лінійна функція і системи лінійних рівнянь. Для перевірки знань учнів на поглибленому рівні запропоновані текстові задачі різних напрямків (задача економічного змісту і задача на рух) |
2. | Діагностична робота за рік з алгебра для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 39Б. | Завдання підсумкової роботи (річної) охоплюють всі теми восьмого класу (раціональні вирази, квадратні корені, дійсні числа, квадратні рівняння), запропоновані з зростанням рівня складності і дозволяють перевірити базові компетенції учнів. Завдання мають комбінований характер і для виконання вимагають знання з декількох тем. До складу роботи входять завдання на спрощення ірраціональних виразів і знаходження їх значення, завдання на розв'язування раціональних, ірраціональних і квадратних рівнянь. Для перевірки знань учнів на поглибленому рівні запропоновані текстові задачі різних напрямків (задача економічного змісту і задача на рух) |
3. | Діагностична робота за рік з алгебра для 9 класу | 00:45:00 | середнє | 29Б. | В роботі запропоновані базові задачі навчального матеріалу за рік по темам: нерівності та системи нерівностей, функція y=ax²+bx+c, її властивості і графік, системи рівнянь, числові послідовності, елементи комбінаторики, статистики та теорії імовірностей. |