Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Компоненти і значення статевої культури | Представлено теоретичні відомості про компоненти і значення статевої культури. |
| 2. | Небезпека погіршення стану сексуального та репродуктивного здоров’я в Україні | Представлено теоретичні відомості про небезпеку погіршення стану сексуального та репродуктивного здоров’я в Україні. |
| 3. | Основні шляхи й способи підвищення рівня статевої культури | Представлено теоретичні відомості про основні шляхи й способи підвищення рівня статевої культури. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що називається статевою культурою? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити, що називається статевою культурою, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Що називається репродуктивним здоров’ям? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити, що називається репродуктивним здоров’ям, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Визначення найважливіших проявів статевої культури | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити найважливіші прояви статевої культури, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Основні чинники формування статевої культури | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити основні чинники формування статевої культури, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Найважливіші структурні компоненти статевої культури | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити найважливіші структурні компоненти статевої культури, обравши із запропонованих варіантів. |
| 6. | Складники пізнавального компоненту статевої культури особистості | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити складники пізнавального компоненту статевої культури особистості, обравши із запропонованих варіантів. |
| 7. | Складники практично-ділового компоненту статевої культури особистості | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити складники практично-ділового компоненту статевої культури особистості, обравши із запропонованих варіантів. |
| 8. | Складники ціннісно-емоційного компоненту статевої культури особистості | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити складники ціннісно-емоційного компоненту статевої культури особистості, обравши із запропонованих варіантів. |
| 9. | Чинники, що негативно впливають на стан репродуктивного й статевого здоров’я населення України | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити чинники, що негативно впливають на стан репродуктивного й статевого здоров’я населення України, обравши із запропонованих варіантів. |
| 10. | Визначення суті пропаганди здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть пропаганди здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Суть удосконалення правової бази при розв’язуванні проблем репродуктивного та статевого здоров’я | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть удосконалення правової бази при розв’язуванні проблем репродуктивного та статевого здоров’я, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Принцип організації медико-соціальних послуг для молоді | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу організації медико-соціальних послуг для молоді, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Суть організації доступності контрацепції | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть організації доступності контрацепції, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Суть організації скринінгових програм | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть організації скринінгових програм, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Відповідність між характеристикою та назвою складників статевої культури особистості | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою та назвою складників статевої культури особистості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначення назви складників статевої культури особистості за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву складників статевої культури особистості за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Визначення суті статевої просвіти населення | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть статевої просвіти населення, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Визначення суті ефективного статевого виховання молоді | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть ефективного статевого виховання молоді, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування по темі «Статева культура й безпека життя людини» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Статева культура й безпека життя людини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота по темі «Статева культура й безпека життя людини» | 00:35:00 | середнє | 15Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Статева культура й безпека життя людини». |
| 2. | Перевірна робота по темі «Статева культура й безпека життя людини» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Статева культура й безпека життя людини». |