Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Основні причини зменшення біорізноманіття | Представлено теоретичні відомості про основні причини зменшення біорізноманіття. |
| 2. | Наслідки антропічного впливу на біорізноманіття | Представлено теоретичні відомості про наслідки антропічного впливу на біорізноманіття. |
| 3. | Збереження біорізноманіття — необхідна умова стабільності біосфери | Представлено теоретичні відомості про те, чому збереження біорізноманіття є необхідною умовою стабільності біосфери. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що називається біорізноманіттям | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається біорізноманіттям, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | У чому полягає збереження біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, у чому полягає збереження біорізноманіття, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | У чому полягає стабільність біосфери | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, у чому полягає стабільність біосфери, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Визначення інвазійних видів рослин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити інвазійні види рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Визначення інвазійних видів тварин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити інвазійні види тварин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 6. | Визначення інвазійних видів живих організмів | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Необхідно визначити інвазійні види живих організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
| 7. | Наслідки руйнування природного середовища життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити наслідки руйнування природного середовища життя, обравши із запропонованих варіантів. |
| 8. | Наслідки біологічного забруднення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити наслідки біологічного забруднення, обравши із запропонованих варіантів. |
| 9. | Визначення наслідків надмірної експлуатації природних ресурсіів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити наслідки надмірної експлуатації природних ресурсіів, обравши із запропонованих варіантів. |
| 10. | Визначення наслідків зміни клімату | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити наслідки зміни клімату, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що називається інтродукцією? | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається інтродукцією,обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Що називається акліматизацією? | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається акліматизацією,обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Що називається реакліматизацією? | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається реакліматизацією,обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Відповідність між характеристикою і назвою процесу акліматизації або реакліматизації | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити процеси акліматизації та реакліматизації за характеристикою. |
| 5. | Відповідність між характеристикою і назвою процесу | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити відповідність характеристикою і назвою процесу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наслідки збільшення частки чужорідних видів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити наслідки збільшення частки чужорідних видів, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Визначення наслідків глобального потепління | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити наслідки глобального потепління, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Визначення процесу акліматизації та реакліматизації за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити процеси акліматизації та реакліматизації за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування по темі «Антропічний вплив на біорізноманіття» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Антропічний вплив на біорізноманіття. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота по темі «Антропічний вплив на біорізноманіття» | 00:35:00 | середнє | 10Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Антропічний вплив на біорізноманіття». |
| 2. | Перевірна робота по темі «Антропічний вплив на біорізноманіття» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Антропічний вплив на біорізноманіття». |