Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Класи покритонасінних (квіткових) рослин. Дводольні рослини | Предаставлено теоретичні відомості про класи покритонасінних (квіткових) рослин та загальну характеристику Дводольних рослин. |
| 2. | Однодольні рослини | Предаставлено теоретичні відомості про загальну характеристику Однодольних рослин. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Основна ознака приналежності рослини до однодольних або дводольних | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити основну ознаку приналежності рослини до однодольних або дводольних, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Класи покритонасінних рослин за кількістю сім'ядоль | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити покритонасінних рослин за кількістю сім'ядоль, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Зображення однодольних рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити зображення однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Зображення дводольних рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити зображення дводольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Відповідність між класами рослин і зображеннями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приналежність зображених рослин до одно- або дводольних. |
| 6. | Кореневі системи однодольних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які кореневі системи найчастіше зустрічаються в однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 7. | Кореневі системи дводольних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які кореневі системи найчастіше зустрічаються у дводольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 8. | Відповідність між кореневою системою і класом рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням кореневої системи і приналежністю рослин до одно- або дводольних. |
| 9. | Жилкування листків однодольних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно встановити, яке жилкування листків є характерним для однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 10. | Відповідність між жилкуванням листків і класом рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням жилкування листків і приналежністю рослин до одно- або дводольних. |
| 11. | Ознаки, притаманні дводольним рослинам на зображенні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити ознаки дводольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 12. | Ознаки однодольних рослин | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити ознаки однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 13. | Ознаки, не характерні для дводольних рослин | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити ознаки, які не є характерними для дводольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 14. | Відповідність між зображенням і приналежністю рослин до одно- або дводольних | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приналежність зображених рослин до одно- або дводольних. |
| 15. | Визначення одно- та дводольних рослин за кореневою системою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приналежність рослин до одно- або дводольних за кореневою системою. |
| 16. | Визначення класу рослин за жилкуванням листків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно встановити клас рослин за жилкуванням листків, обравши із запропонованих варіантів. |
| 17. | Ознаки, не характерні однодольним рослинам | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити ознаки, які не є характерними однодольним рослинам, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Жилкування листків дводольних рослин | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно встановити, яке жилкування листків є характерним для дводольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Ознаки, притаманні однодольним рослинам на зображенні | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити ознаки однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Відповідність між зображенням та приналежністю рослин до одно- або дводольних рослин | Інший | середнє | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням та приналежністю рослин до одно- або дводольних рослин. |
| 4. | Ознаки дводольних рослин | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити ознаки дводольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Ознаки одно і дводольних рослин | Інший | важке | 3Б. | Завдання націлене на засвоєння ознак певних класів рослин. Важливе для підготовки до ДПА. |
| 6. | Ознаки приналежності рослини до однодольних або дводольних | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити ознаки приналежності рослини до однодольних або дводольних, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Порівняння класів покритонасінних рослин» | 00:30:00 | середнє | 17Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Порівняння класів покритонасінних рослин». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Порівняння класів покритонасінних рослин» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Порівняння класів покритонасінних рослин». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Порівняння класів покритонасінних рослин» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Порівняння класів покритонасінних рослин». |