Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Особливості наземно-повітряного середовища існування Представлено теоретичні відомості про особливості наземно-повітряного середовища існування.
2. Причина різноманітності екологічних форм аеробіонтів Представлено теоретичні відомості про причини різноманітності екологічних форм аеробіонтів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення особливостей наземно-повітряного середовища існування 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити особливості наземно-повітряного середовища існування, обравши із запропонованих варіантів.
2. Які організми називаються аеробіонтами? 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, які організми називаються аеробіонтами, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення лімітуючих ресурсів наземно-повітряного середовища існування 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити лімітуючі ресурси наземно-повітряного середовища існування, обравши із запропонованих варіантів.
4. Які організми називаються анаеробними? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, які організми називаються анаеробними, обравши із запропонованих варіантів.
5. Які організми називаються аеробними? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, які організми називаються аеробними, обравши із запропонованих варіантів.
6. Приклади анаеробних організмів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити приклади анаеробних організмів, обравши із запропонованих варіантів.
7. Приклади аеробних організмів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити приклади аеробних організмів, обравши із запропонованих варіантів.
8. Характеристика термофілів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику термофілів, обравши із запропонованих варіантів.
9. Характеристика кріофілів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику кріофілів, обравши із запропонованих варіантів.
10. Визначення термофільних або кріофільних організмів за характеристикою 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити термофільні або кріофільні організми за характеристикою.
11. Приклади організмів, які належать до термофілів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити приклади організмів, які належать до термофілів, обравши із запропонованих варіантів.
12. Приклади організмів, які належать до кріофілів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити приклади організмів, які належать до кріофілів, обравши із запропонованих варіантів.
13. Відповідність між характеристикою і приналежністю організмів до аеробів або анаеробів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і приналежністю організмів до аеробів або анаеробів.
14. Приналежність організмів до аеробів та анаеробів 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно встановити приналежність організмів до аеробів або анаеробів.
15. Визначення різновиду аеробіонтів за відношенням до вологості за характеристикою 3 вид - аналіз важке 4Б. Необхідно визначити різновид аеробіонтів за відношенням до вологості за характеристикою, та обрати приклади таких організмів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Приналежність організмів до термо- або кріофілів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити приналежність організмів до термо- або кріофілів.
2. Відповідність між прикладами організмів та приналежністю до термофілів або кріофілів Інший середнє 4Б. Необхідно встановити відповідність між прикладами організмів та приналежністю до термофілів або кріофілів.
3. Характеристика організмів-гігрофілів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику організмів, які належать до гігрофілів, обравши із запропонованих варіантів.
4. Характеристика організмів-ксерофілів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику організмів, які належать до ксерофілів, обравши із запропонованих варіантів.
5. Приклади організмів-гігрофілів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити приклади організмів, які належать до гігрофілів, обравши із запропонованих варіантів.
6. Приклади організмів-ксерофілів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити приклади організмів, які належать до ксерофілів, обравши із запропонованих варіантів.
7. Характеристика і приклади організмів-гігрофілів Інший важке 4Б. Необхідно визначити характеристику і приклади організмів, які належать до гігрофілів, обравши із запропонованих варіантів.
8. Характеристика і приклади організмів-ксерофілів Інший важке 4Б. Необхідно визначити характеристику і приклади організмів, які належать до ксерофілів, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Наземно-повітряне середовище існування» 00:45:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Наземно-повітряне середовище існування» 00:45:00 середнє 16Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування».
2. Перевірна робота по темі «Наземно-повітряне середовище існування» 00:45:00 середнє 18Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування».