Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Місце людини в системі організмів. Біосоціальна сутність людини | Представлено теоретичні відомості про місце людини в системі організмів та біосоціальну сутність людини. |
| 2. | Ознаки подібності людини і тварин | Представлено порівняльну характеристику людини і тварин. |
| 3. | Ознаки відмінності людини та людиноподібних мавп | Представлено ознаки відмінності людини та людиноподібних мавп. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Клітинний рівень людського організма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити правильні твердження про клітинний рівень людського організма, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Правильність тверджень про клітинний рівень людського організма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про клітинний рівень людського організма, обравши із запропонваних варіантів. |
| 3. | Організмовий рівень людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити правильні твердження про організмовий рівень людини, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Неправильні твердження про організмовий рівень людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити неправильні твердження про організмовий рівень людини, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Оціни правильність тверджень про біосоціальну сутність людини | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про біосоціальну сутність людини. |
| 6. | Правильні твердження про біосоціальну сутність людини | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити правильні твердження про біосоціальну сутність людини, обравши із запропонованих варіантів. |
| 7. | Подібність організму людини з організмами хребетних тварин | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини з організмами хребетних тварин. |
| 8. | Подібність організму людини із ссавцями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини із ссавцями. |
| 9. | Подібність організму людини з приматами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини з приматами. |
| 10. | Відмінності скелета людини та людиноподібних мавп | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно обрати правильне твердження про відмінності скелетів людини та людиноподібних мавп. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Будова скелета людини та людиноподібних мавп | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про відмінності будови скелета людини та людиноподібних мавп. |
| 2. | Характеристика кінцівок людини та людиноподібних мавп | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити правильну характеристику кінцівок людини та людиноподібних мавп. |
| 3. | Відмінності ходи і кінцівок людини та людиноподібних мавп | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити відмінності ходи і кінцівок людини та людиноподібних мавп, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Таксони класифікації людини, як біологічного виду | Інший | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити таксон класифікації людини, як біологічного виду. |
| 5. | Класифікація людини, як біологічного виду | Інший | середнє | 4,5Б. | Необхідно установити класифікацію людини, як біологічного виду. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Твердження про клітинний рівень людського організма | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити неправильні твердження про клітинний рівень людського організма, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Правильність тверджень про організмовий рівень людини | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про організмовий рівень людини, обравши із запропонваних варіантів. |
| 3. | Неправильні твердження про біосоціальну сутність людини | Інший | легке | 2Б. | Необхідно визначити неправильні твердження про біосоціальну сутність людини, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування по темі «Біосоціальна сутність людини» | 00:45:00 | середнє | 21Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Біосоціальна сутність людини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота по темі «Біосоціальна сутність людини» | 00:45:00 | середнє | 12Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосоціальна сутність людини». |
| 2. | Перевірна робота по темі «Біосоціальна сутність людини» | 00:45:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосоціальна сутність людини». |