Теорія
Завдання
| 1. |
Перша сигнальна система
Складність: середнє |
1
|
| 2. |
Друга сигнальна система
Складність: середнє |
1
|
| 3. |
Відповідність між характеристикою та назвою виду сигнальної системи
Складність: середнє |
2
|
| 4. |
Визначення характеристики зазначеного терміну
Складність: середнє |
2
|
| 5. |
Відповідність між характеристикою і терміном
Складність: середнє |
3
|
| 6. |
Визначення характеристики зазначеного виду навчання
Складність: середнє |
1
|
| 7. |
Відповідність між характеристикою та назвою виду навчання
Складність: середнє |
3
|
| 8. |
Визначення прикладу зазначеного виду навчання
Складність: середнє |
2
|
| 9. |
Встановлення відповідності між прикладом і назвою виду навчання
Складність: середнє |
3
|
Додаткові завдання (Мій+)
| 1. |
Визначення характеристики складових частин розумової діяльності людини
Складність: середнє |
2
|
| 2. |
Визначення назви складових частин розумової діяльності людини за характеристикою
Складність: середнє |
2
|
| 3. |
Встановлення відповідності між характеристикою і назвою складових частин розумової діяльності людини
Складність: середнє |
4
|
| 4. |
Чинники, що впливають на розумову діяльність людини
Складність: легке |
1
|
Тести
| 1. |
Тренування з теми «Розумова діяльність. Мова, навчання»
Складність: середнє |
14
|