Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Механічні хвилі, їх характеристики | Формувати знання про механічні хвилі, їхні основні характеристики та властивості. |
| 2. | Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук | Формувати знання про звук як механічну хвилю та про його основні характеристики. |
| 3. | Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі | Формувати знання про електромагнітне поле, електромагнітні хвилі. |
| 4. | Шкала електромагнітних хвиль. Бездротові засоби зв'язку | Формувати знання про єдину систему електромагнітних хвиль, нанесених на шкалу (спектр), знання про стільниковий мобільний радіозв’язок і радіолокацію. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правильне твердження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про основні правила і твердження. |
| 2. | Механічні хвилі (теорія) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про основні правила і твердження. |
| 3. | Звук (теорія) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про основні поняття і терміни. |
| 4. | Який звук? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про види звуків. |
| 5. | Відстань до грози | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 6. | Довжина хвилі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 7. | Знайди довжину хвилі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 8. | Зміна довжини хвилі | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 9. | Період коливань поплавка | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 10. | Частота коливань поплавка | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 11. | Кількість коливань | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 12. | Час коливань | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 13. | Частота електромагнітної хвилі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 14. | Довжина електромагнітної хвилі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 15. | Глибина розвідки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 16. | Ехо | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 17. | Довжина хвилі радіостанції | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 18. | Період коливань хвилі радіостанції | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навчиок розв’язувати задачі. |
| 19. | Імпульс радіолокатора | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Зміна довжини хвилі | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 2. | Відстань до айсберга | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 3. | Гідролокація | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 4. | Швидкість хвиль на морі | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Частота коливань (протифаза) | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 6. | Звук пострілу | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь та навичок розв’язувати задачі. |
| 7. | Довжина хвилі в середовищі | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 8. | Швидкість руху катера | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 9. | Швидкість руху катера (частота) | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 10. | Швидкість хвилі | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Довжина хвилі | Інший | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 2. | Звук від перешкоди | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 3. | Швидкість набігаючих хвиль | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 4. | Відстань до човна | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Глибина моря | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Виникнення та поширення механічних хвиль. Електромагнітні хвилі» | 00:00:00 | легке | 8Б. | Закріплення знань з теми «Виникнення та поширення механічних хвиль. Електромагнітні хвилі». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Виникнення та поширення механічних хвиль. Електромагнітні хвилі» | 00:00:00 | середнє | 7Б. | Закріплення знань з теми «Виникнення та поширення механічних хвиль. Електромагнітні хвилі». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Виникнення та поширення механічних хвиль. Електромагнітні хвилі» | 00:00:00 | важке | 10Б. | Перевірка знань з теми «Виникнення та поширення механічних хвиль. Електромагнітні хвилі». |