Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона | Формувати знання учнів про інерціальні системи відліку, перший закон Ньютона. |
| 2. | Другий закон Ньютона | Формувати знання учнів про другий закон Ньютона як закон, що дозволяє визначити умову рівноприскореного руху тіла. |
| 3. | Третій закон Ньютона | Формувати знання про третій закон Ньютона як закон взаємодії. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Скомпенсовані сили | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про сили, що діють на тіло. |
| 2. | Інерціальні системи відліку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань учнів про інерціальні системи відліку. |
| 3. | Рух потяга | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь учнів розрізняти рухи тіла. |
| 4. | Прискорення | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Сила | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 6. | Маса тіла | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 7. | Прикладена сила | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 8. | Рівнодійна сил | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 9. | Прискорення під дією рівнодійної сили | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 10. | Рівнодійна всіх прикладених до тіла сил | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 11. | Рівнодійна сила, що діє на тіло | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 12. | Маса вантажу | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Середня сила удару | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 2. | Прискорення дівчинки | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 3. | Сила тяги двигуна | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 4. | Набута швидкість | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Пройдений шлях | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 6. | Час набору швидкості | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Рівнодійна сила | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 2. | Прискорення під дією рівнодійної сили | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 3. | Прискорення під дією рівнодійної сили (по прямій) | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 4. | Кінцева швидкість | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Маса тіла | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Закони Ньютона» | 00:00:00 | легке | 5Б. | Закріплення знань з теми «Закони Ньютона». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Закони Ньютона» | 00:00:00 | середнє | 6Б. | Закріплення знань з теми «Закони Ньютона». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Закони Ньютона» | 00:00:00 | важке | 8Б. | Перевірка знань з теми «Закони Ньютона». |