Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Робота текучих вод | Форми рельєфу, утворені текучими водами. Яри та балки. Великий каньйон (Гранд-Каньйон). |
| 2. | Ерозія | Ерозія земель і її причини. Ерозія ґрунту. |
| 3. | Карст | Карст. Причини його виникнення. Характеристика карстових форм рельєфу. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Основні поняття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення понять «алювіальні рівнини», «акумулятивні форми рельєфу», «річкові долини», «річкові тераси». |
| 2. | Твердження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань щодо роботи текучих вод. |
| 3. | Впізнай форму рельєфу | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Визначити чи правильна форма рельєфу зображена на ілюстрації. |
| 4. | Карстові форми рельєфу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, які форми рельєфу відносяться до карстових. |
| 5. | Правда чи ні? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодо роботи текучих вод. |
| 6. | Форми рельєфу | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення знань про форми рельєфу, які створені внаслідок роботи текучих вод. |
| 7. | Боротьба з ерозією ґрунтів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які заходи можна проводити із захисту ґрунтів від ерозії. |
| 8. | Характеристика ерозійних процесів | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення знань щодо ерозії, ерозії грунту, вітрової ерозії. |
| 9. | Легкорозчинні породи | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити приклади легкорозчинних порід. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Характеристика роботи текучих вод | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення знань щодо роботи текучих вод. |
| 2. | Карстові процеси | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо карстових процесів та форм рельєфу, які вони створюють. |
| 3. | Захист від ерозії | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо заходів захисту від ерозії. |
| 4. | Відповідності | Інший | важке | 3Б. | Установити відповідність між процесом рельєфоутворення та його прикладом. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Форми рельєфу, створені текучими водами | Інший | легке | 1Б. | Визначення понять «річкова долина», «річкові тераси», «алювіальні рівнини», «яр», «балка». |
| 2. | Карстовий рельєф | Інший | легке | 1Б. | Закріплення знань щодо форм рельєфу, які створені внаслідок карстових процесів. |
| 3. | Сталактити і сталагміти | Інший | легке | 1Б. | Визначити сталактити і сталагміти за описом або на зображенні. |
| 4. | Характеристика карстових процесів | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення знань щодо карстових процесів. |
| 5. | Поняття | Інший | важке | 4Б. | Визначення понять «річкові долини», «річкові тераси», «акумулятивні форми рельєфу», «алювіальні рівнини», «балка», «яр», «ерозія», «ерозія грунту», «природна ерозія», «антропогенна ерозія», «карст», «спелеологи». |
| 6. | Головне про ерозію | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо ерозії. |
| 7. | Теорія | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо роботи текучих вод та форм рельєфу, які вони створюють. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Робота текучих вод» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Закріплення знань з теми «Робота текучих вод». |
| 2. | Тренування з теми «Робота поверхневих та текучих вод» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Закріплення знань з теми «Робота поверхневих та текучих вод». |
| 3. | Перевірочна робота з теми «Робота поверхневих та текучих вод» | 00:35:00 | середнє | 12Б. | Перевірка рівня засвоєнних знань з теми «Робота поверхневих та текучих вод». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Робота поверхневих та текучих вод» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Закріплення знань з теми «Робота поверхневих та текучих вод». |