Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Підкорення Північного полюса | Опис подорожі Роберта Пірі та підкорення Північного полюса. |
| 2. | Відкриття Південного полюса | Опис експедицій Р. Амундсена і Р. Скотта з підкорення Південного полюса. |
| 3. | Дослідження полярних областей | Антарктичні наукові станції та дослідження в Арктиці. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Дослідники полярних широт | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Визначити дослідників полярних територій. |
| 2. | Чи правильним є твердження? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодо плавань здійснених під керівництвом Л. Торреса, В. Янсцзона, А. Тасмана, Дж. Кука, Ф.Беллінсгаузена та М. Лазарєвого. |
| 3. | Першовідкривачі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань про відкриття північного та південного полюсів. |
| 4. | Визнач дослідника полюсів | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення знань щодо відкривачів та дослідників полярних широт. |
| 5. | Маршрут подорожі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити маршрути подорожі Р. Амундсена, Р. Скота та Р. Пірі. |
| 6. | Великі дослідники | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначити, хто з дослідників зробив ту чи іншу подорож, досягнення і т. д. |
| 7. | Дослідження Арктики | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити правильні твердження щодо дослідження Арктики. |
| 8. | Дослідники | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо дослідників полярних широт. |
| 9. | Дослідження Антарктиди | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити правильні твердження щодо дослідження Антарктиди. |
| 10. | Дослідження Південного полюса | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити правильні твердження щодо дослідження Південного полюса. |
| 11. | Впізнай першовідкривача | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення щодо першовідкривачів та дослідників Північного та Південного полюсу, Антарктиди. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Маршрути експедицій | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань про дослідження полярних областей. |
| 2. | Хронологія дослідження полюсів | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильну хронологію відкриття та дослідження північного та Південного полюсів, Антарктиди. |
| 3. | Відповідність між мандрівниками та географічними відкриттями | Інший | важке | 4Б. | Встанови відповідність мандрівників та географічних відкриттів або досягнень, які вони здійснили. |
| 4. | Капітани кораблів | Інший | важке | 3Б. | Встановити відповідність між назвою корабля та мореплавцем, який здійснив своє плавання на цьому кораблі. |
| 5. | Визнач першовідкривача | Інший | важке | 3Б. | Закріплення щодо першовідкривачів та дослідників Північного та Південного полюсів, Антарктиди. |
| 6. | Першовідкривачі полярних широт | Інший | важке | 4Б. | Співставити дослідників та відкриття, які ними були зроблені. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач дати | Інший | легке | 1Б. | Визначити дати відкриття полюсів. |
| 2. | Портрети дослідників | Інший | легке | 1Б. | За портретом визначити ім'я дослідника. |
| 3. | Дослідження Північного полюса | Інший | легке | 1Б. | Визначити правильні твердження щодо дослідження Північного полюса. |
| 4. | Склад експедиції | Інший | середнє | 2Б. | Визначити дослідників полярних територій. |
| 5. | Дослідження Арктики та Антарктиди | Інший | середнє | 2Б. | Визначити правильні твердження щодо дослідження Арктики та Антарктиди. |
| 6. | Хронологія експедицій | Інший | важке | 3Б. | Визначити правильну послідовність здійснення плавань під керівництвом В. Янсцзона, Л. Торреса, А. Тасмана, Дж. Кука, Ф. Беллінсгаузена та М. Лазарєва. |
| 7. | Відкриття полюсів | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо особливостей та наслідків експедицій здійснених Р. Пірі, Р.Амундсеном, Р. Скотом, Ф. Беллінсгаузеном та М. лазарєвим. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Дослідження Північного полюсу» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Закріплення знань з теми «Дослідження Північного полюсу». |
| 2. | Тренування з теми «Дослідження Південного полюсу» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Закріплення знань з теми «Дослідження Південного полюсу». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Освоєння полярних широт» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Закріплення знань з теми «Освоєння полярних широт». |
| 2. | Домашня робота з теми «Антарктиди та Арктики» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Закріплення знань з теми «Дослідження Антарктиди та Арктики». |
| 3. | Перевірочна робота з теми «Освоєння полярних широт» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Перевірка рівня засвоєння знань з теми «Освоєння полярних широт». |