Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Підготовка до НМТ-2025
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Громадянська освіта
10 клас
Світ інформації та мас-медіа
Маніпулятивний вплив медіа
1.
Згадай поняття
Запитання:
2
Б.
Перевір свої знання.
1.
Реклама
—
популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
це інформація, спрямована на формування у фізичних осіб уявлення споживчих благ, з метою отримання зворотного ефекту, тобто прибутку.
форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві — світогляду, теорії, твердження, фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції.
2.
Медіапродукт
—
це конкретні види медіаповідомлення разом з їх носієм (наприклад, книги, газети, журнали, радіо- і телепередачі, кінофільми, анімаційні фільми, рекламні ролики).
повідомлення, текст будь-якого медійного виду і жанру (фото, відео, звук тощо).
означає зумисне приховану рекламу чи антирекламу, подану у вигляді новин, авторських текстів, аналітики й телевізійних програм тощо.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попередня теорія
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація