Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Частина І | Теоретичний матеріал теми. |
| 2. | Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Частина ІІ | Теоретичний матеріал теми. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що це — «мова ворожнечі» | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Вправа на розуміння значення терміну. |
| 2. | Закон «Про інформацію» | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибір однієї правильної відповіді. |
| 3. | Коли слово стає «мовою ворожнечі» | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вправа на розуміння значення моменту вживання терміну. |
| 4. | Увідповідни терміни | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вправа на знання термінів і їх значень. |
| 5. | Ознаки «мови ворожнечі» у зображеннях | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вправа на знаходження «мови ворожнечі» у зображеннях. Кілька правильних відповідей. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Чи є тут «мова ворожнечі» | Інший | середнє | 2Б. | Аналіз зображення на предмет наявності в ньому «мови ворожнечі». |
| 2. | Знайди різницю | Інший | середнє | 4Б. | Вправа на знаходження різниці між інформацією і пропагандою. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Конфлікт у Руанді | Інший | середнє | 10Б. | Вправа на уважність опрацювання матеріалу, перегляду відео та формування вміння робити висновки. |
| 2. | Стереотипи і «мова ворожнечі» | Інший | середнє | 10Б. | Вправа на закріплення вміння аналізувати та робити висновки на основі отриманих знань. |
| 3. | Склади пам’ятку | Інший | важке | 10Б. | Вправа на розвиток вміння аналізувати інформацію, формулювати рекомендації. |
| 4. | Про що це відео | Інший | середнє | 10Б. | За сюжетом анімаційного фільму потрібно сформулювати моральний висновок. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Тест на перевірку знань термінів з теми уроку та їх значень. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Робота передбачає формування навичок практичного застосування теоретичних знань в різних життєвих ситуаціях. |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів» | 00:25:00 | середнє | 20Б. | Перевірка розуміння зв’язку стереотипів з «мовою ворожнечі» та вміння виділяти таку мову в житті. |