Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Підготовка до НМТ-2025
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Громадянська освіта
10 клас
Світ інформації та мас-медіа
Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини
4.
Перевір себе
Запитання:
2
Б.
Увідповідни термін і його значення.
1.
Громадська думка
—
колективна, властива великим групам і цілому суспільству сукупність ідей, поглядів, уявлень про світ, його оцінок, настроїв і почуттів, викликаних взаємодією з ним.
це сукупність технічних і програмних засобів зберігання, обробки та передачі інформації, а також політичні, економічні та культурні умови реалізації процесів інформатизації.
це сукупність уявлень, оцінок і суджень, що їх поділяє більшість чи принаймні значна частина населення стосовно проблем, подій чи фактів дійсності в конкретній соціальній ситуації. Вона може бути в суспільства в цілому, в етнічної групи, у виробничого колективу чи якогось іншого соціального угруповання.
2.
Медіа
—
форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві — світогляду, теорії, твердження, фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції.
способи і засоби (канали) передачі інформації, простір, який вони формують.
популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація