Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Вересневий марафон
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Громадянська освіта
10 клас
Світ інформації та мас-медіа
Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини
4.
Перевір себе
Запитання:
2
Б.
Укажи правильний варіант відповіді.
1.
Реклама
—
це інформація, спрямована на формування у фізичних осіб уявлення споживчих благ, з метою отримання зворотного ефекту, тобто прибутку.
популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
форма комунікації, спрямована на поширення в суспільстві — світогляду, теорії, твердження, фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції.
2.
Інформаційне середовище
—
це особливий стан масової свідомості, спільне розуміння громадянами значущих для них явищ, подій і процесів.
це світ інформації навколо людини та світ її інформаційної діяльності.
спеціалізований установа, яка діє з метою забезпечення оперативною політичною, економічною, соціальною, культурною інформацією редакції газет, журналів, телебачення, радіомовлення.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація