Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Цикл з лічильником | Опис правил створенні й виконання команди повторення. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання понять. |
| 2. | Укажи команду циклу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання команд повторення. |
| 3. | Познач істинні висловлювання | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Завдання на знання правил організації повторень. |
| 4. | На скільки кроків? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання циклу. |
| 5. | Обчисли кількість кроків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання циклу. |
| 6. | На скільки градусів? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання циклу. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Обчисли кут | Інший | важке | 4Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання циклу. |
| 2. | Знайди число | Інший | важке | 4Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання циклу. |
| 3. | Що намалює Рудий кіт? | Інший | важке | 4Б. | Завдання на уміння виконувати програму. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Коли зупиниться Рудий кіт? | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на уміння виконувати команду циклу. |
| 2. | Знайди малюнок | Інший | важке | 4Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання циклу. |
| 3. | Знайди значення N | Інший | важке | 4Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання циклу. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення знань з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch» | 00:20:00 | важке | 16Б. | Удосконалення знань з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Закріплення знань з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch» |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch» |