Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Інформаційні процеси | Поняття та приклади інформаційних процесів. |
| 2. | Приклади інформаційних систем | Поняття та приклади інформаційних систем. |
| 3. | Інформаційні технології. Їхня роль в житті сучасної людини | Опис інформаційних технологій. Роль ІТ у житті сучасної людини. Сфери застосування ІТ. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Поняття інформаційних процесів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Основні поняття інформаційних процесів. |
| 2. | Робота з інформацією | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати інформаційні процеси. |
| 3. | Які процеси є інформаційнми? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Позначити ті процеси, які є інформаційними. |
| 4. | Обери зайве | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Види інформаційних технологій. Обрати зайве. |
| 5. | Інформаційні процеси | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати інформаційні процеси. |
| 6. | Дії з інформацією | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати інформаційні процеси: отримання, зберігання, обробка, передача інформації. |
| 7. | Кросворд | 1 вид - рецептивний | середнє | 5Б. | Пригадайте, які процеси називають інформаційними і розгадайте кросворд. |
| 8. | Джерело і приймач інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Приклади |
| 9. | Роль інформаційних технологій | 1 вид - рецептивний | важке | 4Б. | Потрібно вставити пропущені слова. |
| 10. | Інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Формувати вміння визначати види інформації. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Джерело і приймач інформації | Інший | середнє | 3Б. | Приклади |
| 2. | Види інформаційних процесів | Інший | середнє | 1Б. | Вказати вид інформаційних процесів, які відбуваються при певних діях людини. |
| 3. | Назва та призначення приладу | Інший | середнє | 2Б. | Визначити назву та призначення приладу. |
| 4. | Для чого використовують комп'ютер? | Інший | середнє | 2Б. | Вказати для чого використовують комп'ютер представники різних професій. |
| 5. | Зберігання інформації. Історія | Інший | важке | 2,5Б. | Формувати вміння встановлювати хронологічну послідовність подій. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Які інформаційні процеси ти спостерігаєш? | Інший | важке | 4Б. | Записати приклади інформаційних процесів. |
| 2. | Які пристрої використовуються? | Інший | важке | 4Б. | Придумати запитання, якщо вже є відповідь. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Інформаційні процеси та системи» | 08:00:00 | середнє | 12Б. | Закріплення знань з теми «Інформаційні процеси та системи». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Інформаційні процеси та системи» | 10:00:00 | середнє | 12Б. | Домашня робота з теми «Інформаційні процеси та системи». Закріплення отриманих знань. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Інформаційні процеси та системи» | 12:00:00 | середнє | 17Б. | Перевірка отриманих знань з теми «Інформаційні процеси та системи». |