Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Введення та редагування тексту | Опис прийомів виділення, редагування та форматування текстових фрагментів. |
| 2. | Форматування символів | Опис прийомів форматування символів. |
| 3. | Форматування абзаців | Опис прийомів форматування тексту. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Редагування тексту | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання прийомів виправлення помилок. |
| 2. | Kопіювання і переміщення текстових фрагментів | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Завдання на знання прийомів копіювання та переміщення текстових фрагментів. |
| 3. | Інструменти форматування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання призначення кнопок груп "Шрифт" і "Абзац". |
| 4. | Знайди відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на розуміння принципів опрацювання текстів. |
| 5. | Вгадай слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Звавдання на вміння редагувати текст. |
| 6. | Заповни пропуски | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Завдання на розпізнавання способів форматування тексту. |
| 7. | Виділення фрагментів тексту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на повторення знань про основні способи виділення фрагментів тексту |
| 8. | Форматування тексту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на розпізнавання параметрів шрифту. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Робота з фрагментами тексту та комбінації клавіш | Інший | важке | 6Б. | Складається з двох питань |
| 2. | Як відформатовано абзац? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на аналіз форматування абзацу |
| 3. | Відтвори речення | Інший | важке | 3Б. | Завдання на виправлення помилок у тексті |
| 4. | Робота з фрагментами тексту | Інший | середнє | 3Б. | Логічний ланцюжок дій для виконання певної операції з фрагментами тексту |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Дії над об'єктами | Інший | легке | 1Б. | Завдання на знання способів виконання дій над об'єктами текстового документу. |
| 2. | Відформатуй текст | Інший | важке | 4Б. | Творче завдання на редагування і форматування тексту, з ручною перевіркою. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців» | 00:20:00 | важке | 18Б. | Удосконалення знань з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців» (складне) |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Перевірка знань, умінь і навичок з теми «Введення, редагування та форматування символів і абзаців». |