Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Алгоритми і програми з розгалуженнями | Синтаксис і семантика команд розгалуження у мові Python. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як працює if-elif-else? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання семантики команди if-elif-else. |
| 2. | Що буде виведено? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання семантики команди if-elif-else. |
| 3. | Визнач пору року | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання семантики команди if-elif-else. |
| 4. | Установи відповідність | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Встановлення відповідності між командами та видами розгалуження. |
| 5. | Яка команда відповідає блок-схемі? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання команд розгалуження. |
| 6. | Чи зміниться значення змінної? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміння виконувати команду розгалуження. |
| 7. | Як зміниться значення? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміння виконувати команду розгалуження. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як зміниться значення а? | Інший | важке | 3Б. | Уміння виконувати команду багатоваріантного розгалуження. |
| 2. | Яка арифметична дія виконується? | Інший | важке | 3Б. | Уміння виконувати команду багатоваріантного розгалуження. |
| 3. | Яку дію виконує команда розгалуження? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розуміння дії, яку виконує команда розгалуження. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Яка команда виконується? | Інший | важке | 3Б. | Уміння виконувати команду багатоваріантного розгалуження. |
| 2. | Вибери команду | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на знання команд розгалуження. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Багатоваріантне розгалуження» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Удосконалення знань з теми «Багатоваріантне розгалуження». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Багатоваріантне розгалуження» | 00:20:00 | важке | 15Б. | Удосконалення знань з теми «Багатоваріантне розгалуження». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Багатоваріантне розгалуження» | 00:25:00 | важке | 25Б. | Закріплення знань з теми «Багатоваріантне розгалуження». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Багатоваріантне розгалуження» | 00:25:00 | важке | 25Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Багатоваріантне розгалуження». |