Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Додавання ефектів анімації до об’єктів слайда | Опис груп анімаційних ефектів та правил додавання ефектів до об'єктів слайда. |
| 2. | Змінення значень властивостей ефектів анімації | Опис алгоритмів налаштування ефектів анімації. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Заверши речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання понять теми. |
| 2. | Визнач групу ефектів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання призначення груп анімаційних ефектів. |
| 3. | Визнач, що відбувається з об'єктом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання призначення груп анімаційних ефектів. |
| 4. | Властивості ефектів анімації. | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Уміння змінювати властивості ефектів анімації. |
| 5. | Знайди позначку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання елементів вікна Область анімації. |
| 6. | Познач правильні твердження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання правил додавання анімаційних ефектів. |
| 7. | Як редагувати параметри ефектів? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання інструментів редагування анімаційних ефектів. |
| 8. | Як налаштувати ефект для текстового об'єкта? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання властивостей ефектів, що додані до тексту. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як налаштувати параметри відтворення ефектів? | Інший | середнє | 2Б. | Знання інструментів групи Хронометраж. |
| 2. | Установи порядок дій | Інший | важке | 4Б. | Знання алгоритмі виконання дій. |
| 3. | Властивості ефектів | Інший | важке | 2Б. | Аналіз вікна Область анімації. |
| 4. | Установи відповідність | Інший | важке | 3Б. | Уміння додавати ефекти анімації. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як налаштовано відтворення ефекту? | Інший | середнє | 2Б. | Знання інструментів групи Хронометраж. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Анімаційні ефекти» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Удосконалення знань з теми «Анімаційні ефекти». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Анімаційні ефекти» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Удосконалення знань з теми «Анімаційні ефекти». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Анімаційні ефекти» | 00:30:00 | важке | 24Б. | Закріплення знань з теми «Анімаційні ефекти». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Анімаційні ефекти» | 00:30:00 | важке | 26Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Анімаційні ефекти». |