Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Інтерфейс користувача. Мови програмування | Класифікація і основні складові мов прграмування. |
| 2. | Транслятори. Інтерпретатори та компілятори | Поняття транслятора мови. Відомості про професію «програміст». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що таке алгоритм? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на повторення визначення алгоритму. |
| 2. | Що таке мова програмування? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання основних понять теми. |
| 3. | Що таке інтерфейс користувача? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання основних понять теми. |
| 4. | Хто такий програміст? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання основних понять теми. |
| 5. | Складові мови програмування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання основних понять теми. |
| 6. | Класифікація мов програмування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знання критеріїв класифікації мов програмування. |
| 7. | Вибери мову програмування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання критеріїв класифікації мов програмування. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач результат | Інший | важке | 1Б. | Завдання на уміння працювати у вікні Python 3.6.1 Shell. |
| 2. | Що таке інтерпретація та компіляція? | Інший | середнє | 2Б. | Знання дії інтерпретатора та компілятора. |
| 3. | Вибери істинні висловлювання | Інший | важке | 3Б. | Знання переваг і недоліків інтерпретатора і компілятора.. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери пояснення речення | Інший | важке | 3Б. | Знання складових мови програмування. |
| 2. | Заповни пропуски | Інший | важке | 4Б. | Використання знань. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення знань з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори» | 00:20:00 | важке | 11Б. | Удосконалення знань з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори» | 00:25:00 | важке | 16Б. | Закріплення знань з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори» | 00:25:00 | важке | 17Б. | Перевірка засвоєння взнань з теми «Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори». |