Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Рядки як послідовності символів | Опис понять «рядок», «символ», правил індексації символів у рядку та добування зрізів. |
| 2. | Методи опрацювання рядкових величин | Опис методів опрацювання рядкових величин. |
| 3. | Створення функцій користувача для опрацювання рядкових даних | Приклади створення функцій користувача для опрацювання рядкових даних. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Заверши висловлювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання поняття рядкової величини. |
| 2. | Як виконати дію? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання операцій, що можна виконувати з рядковими величинами. |
| 3. | Знайди істинні висловлювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання операцій, що можна виконувати з рядковими величинами. |
| 4. | Вибери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання операцій, що можна виконувати з рядковими величинами. |
| 5. | Знайди зріз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання операцій, що можна виконувати з рядковими величинами. |
| 6. | Яку дію виконує оператор? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на визначення призначення операторів. |
| 7. | Який оператор виконано? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання операцій, що можна виконувати з рядковими величинами. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як отримано рядок? | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання операцій, що можна виконувати з рядковими величинами. |
| 2. | З'ясуй призначення функції | Інший | важке | 4Б. | Завдання на визначення призначення операторів. |
| 3. | Що виведе програма? | Інший | важке | 4Б. | Завдання на визначення призначення операторів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач результат | Інший | важке | 3Б. | Завдання на знання методів опрацювання рядкових величин. |
| 2. | Що виконує функція? | Інший | важке | 4Б. | Завдання на визначення призначення операторів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування № 1 з теми «Рядкові величини» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення знань з теми «Рядкові величини». |
| 2. | Тренування № 2 з теми «Рядкові величини» | 00:25:00 | важке | 18Б. | Удосконалення знань з теми «Рядкові величини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Рядкові величини» | 00:30:00 | важке | 27Б. | Закріплення знань з теми «Рядкові величини». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Рядкові величини» | 00:30:00 | важке | 26Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Рядкові величини». |