Теорія
| 1. | Програми з графічним інтерфейсом | |
| 2. | Кнопка | |
| 3. | Обробники подій | |
| 4. | Напис |
Завдання
| 1. |
Як створити вікно програми?
Складність: легке |
1
|
| 2. |
Як розмістити об'єкт у вікні програми?
Складність: легке |
1
|
| 3. |
Як створити кнопку?
Складність: легке |
1
|
| 4. |
Що визначає властивість?
Складність: легке |
2
|
| 5. |
Методи класу Label
Складність: легке |
1
|
| 6. |
Призначення компонентів
Складність: легке |
1
|
| 7. |
Створення віджетів
Складність: легке |
2
|
| 8. |
Обробник події «Натискання на кнопку»
Складність: середнє |
1
|
| 9. |
Обробник події для вікна
Складність: середнє |
1
|
| 10. |
Установи відповідність
Складність: середнє |
3
|
Додаткові завдання (Мій+)
| 1. |
Як створено написи?
Складність: середнє |
3
|
| 2. |
Яку дію виконує команда?
Складність: важке |
3
|
| 3. |
Як прикріпити до кнопки обробник події?
Складність: важке |
2
|
| 4. |
Знайди поняття
Складність: важке |
3
|
Тести
| 1. |
Тренування №1 з теми «Графічний інтерфейс користувача».
Складність: легке |
9
|
| 2. |
Тренування №2 з теми «Графічний інтерфейс користувача».
Складність: важке |
16
|