Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття про інформаційні процеси | Теоретичні відомості про інформаційні процеси. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Дії з інформацією | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати дії, які можна виконувати з інформацією. |
| 2. | Чий пристрій? | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Завдання на уважність. |
| 3. | Логічна задача | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на логіку. |
| 4. | Вибери носій інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити носії інформації. |
| 5. | Визнач повідомлення інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити повідомлення інформації. |
| 6. | Вибери спосіб передавання інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити спосіб передавання інформації. |
| 7. | Прилади для дій з інформацією | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити прилади для роботи з інформацією. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ліва чи права? | Інший | середнє | 2Б. | Визначити, яка рука зображена на малюнку, ліва чи права. |
| 2. | Опрацюй числові дані | Інший | важке | 3Б. | Опрацювати числові дані, та заповнити порожні комірки. |
| 3. | Гра «Вулик» | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уважність. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Інформаційні процеси» | 00:15:00 | легке | 7,5Б. | Вдосконалення практичних навичок з теми «Інформаційні процеси». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Інформаційні процеси» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок з теми «Інформаційні процеси». |