Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Використання пристроїв для роботи з інформацією |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач назву пристрою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити назву пристрою, для роботи з інформацією. |
| 2. | Незвичні способи передавання інформації | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення. |
| 3. | Вибери призначення пристрою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити призначення пристрою. |
| 4. | Професії і пристрої | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити професію людини, яка виристовує пристрій. |
| 5. | Джерело інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити джерело інформації. |
| 6. | Віднови числовий ряд | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на логіку, відновлення числового ряду. |
| 7. | Завдання для кмітливих №1 | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток логічного мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Завдання для кмітливих №2 | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток образного мислення і логіки. |
| 2. | Увідповідни інформаціїний процес і пристрій | Інший | важке | 3Б. | Визначити, які дії над інформацією можна виконувати за допомогою пристроїв. |
| 3. | Запиши пароль | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уважність. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Цифрові пристрої для роботи з інформацією» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Відпрацювання практичних навичок з теми «Цифрові пристрої для роботи з інформацією» |
| 2. | Тренування №2 з теми «Цифрові пристрої для роботи з інформацією» | 00:25:00 | важке | 11Б. | Відпрацювання практичних навичок з теми «Цифрові пристрої для роботи з інформацією» |