Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | З історії створення комп'ютера | Теоретичні відомості про історію створення комп'ютера, різні епохи. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни твердження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення відповідним словом. |
| 2. | Давні люди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити пристосування для лічби у давнину. |
| 3. | Давні пристрої для опрацювання інформації | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розрізнення сучасних і застарілих пристроїв. |
| 4. | Зберігання інформації в давнину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити актуальність свособу зберігання інформації. |
| 5. | Встанови відповідність | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між пристроєм та його назвою. |
| 6. | Від абака до нетбука | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Встановити відповідність між пристроєм та його назвою. |
| 7. | Логічна задачка №1 | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток логічного мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Логічна задачка №2 | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток образного мислення та уяви. |
| 2. | Вибери необхідний пристрій | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати пристрій відповідно до епохи. |
| 3. | Відомі винахідники | Інший | середнє | 3Б. | Визначити, у якому рядку правильно вказаний винахідник обчислювальної машини. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Історія створення комп'ютера» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Вдосконалення практичних навичок та узагальнення знань з теми «Історія створення комп'ютера» |
| 2. | Тренування №2 з теми «Історія створення комп'ютера» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та узагальнення знань з теми «Історія створення комп'ютера» |