Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Що таке символ? | Теоретичні відомості про створення електронного тексту; поняття символу, клавіатури. |
| 2. | Курсор; зміна мови введення | Теоретичні відомості про курсор, моау введення; зміна мовного режиму. |
| 3. | Введення символів | Теоретичні відомості про введення символів; правила під час введення тексту. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Символ | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити те, що є символом. |
| 2. | Клавіатура | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити те, що є на клавішах клавіатури. |
| 3. | Caps Lock | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити слово, набране за допомогою Caps Lock. |
| 4. | Цифри | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати клавішу цифрової групи. |
| 5. | Клавіша керування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити що можна зробити за допомогою клавіш керування курсором? |
| 6. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між клавішами та назвами груп. |
| 7. | Логічна задачка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правило | Інший | важке | 4Б. | Визначення правильності правила під час введення тексту. |
| 2. | Правильні судження | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильні судження про клавіатуру. |
| 3. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Буквенна група | Інший | легке | 1Б. | Визначити клавішу буквенної групи. |
| 2. | Частини повідомлення | Інший | важке | 4Б. | Оперування відомостями про мову введення. |
| 3. | Текстовий курсор | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильні відповіді до поняття «текстовий курсор». |
| 4. | Етапи створення | Інший | важке | 3Б. | Складення етапів роботи над текстом у ході створення текстового документа. |
| 5. | Shift та Caps Lock | Інший | важке | 4Б. | Чим відрізняються клавіши Shift та Caps Lock. |
| 6. | Символи клавіатури | Інший | важке | 4Б. | Символи, які можна ввести за допомогою клавіатури. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Уведення символів за допомогою клавіатури». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури» | 00:30:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Уведення символів за допомогою клавіатури». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури». |
| 2. | Домашня робота №1 з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури» | 00:25:00 | важке | 12Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури». |
| 3. | Діагностична робота з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури» | 00:30:00 | важке | 14Б. | Діагностика знань та навичок з теми «Уведення символів за допомогою клавіатури». |