Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Складання алгоритмів у Скретч | Теоретичні відомості про складання алгоритмів у середовищі програмування Scratch. |
| 2. | Спрайти та сцена | Теоретичні відомості про складання додавання та змінювання спрайтів, тла сцени. |
| 3. | Створюємо програми у Скретч | Теоретичні відомості про створення програми у Скретч |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правила складання алгоритмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відомості про складання алгоритмів, правила. |
| 2. | Області блоків | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Групи команд Області блоків. |
| 3. | Властивості спрайта | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Властивості спрайта, значення яких можна змінювати. |
| 4. | Додай спрайт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відомості про вказівку Обрати спрайт. |
| 5. | До зірок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Змінювання тла сцени, групи тла. |
| 6. | Тло сцени | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Змінювання тла сцени, групи тла. |
| 7. | Продовж речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вікно програми Скретч, відомості про складання алгоритмів, |
| 8. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на логічне мислення. |
| 9. | Логічна розминка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
| 10. | Логічна розминка №3 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Виконавці | Інший | середнє | 2Б. | Зміна образу обраного спрайта. Вкладка Образи |
| 2. | Вкладка Образи | Інший | середнє | 2Б. | Вкладка Образи. Групи спрайтів. |
| 3. | Знайди зайве | Інший | середнє | 2Б. | Вкладка Образи. Групи спрайтів. |
| 4. | Правильне чи неправильне? | Інший | важке | 3Б. | Оперування основними поняттями теми. |
| 5. | Відповідність | Інший | важке | 3Б. | Вміння встановити відповідності між зображеннями вікна Скретч і їхніми назвами. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Дії над спрайтами | Інший | легке | 1Б. | Команди групи Вигляд, дії над спрайтами. |
| 2. | Образи | Інший | середнє | 2Б. | Вкладка Образи. Групи спрайтів. |
| 3. | Складання алгоритмів | Інший | важке | 3Б. | Відомості про складання алгоритмів, правила. |
| 4. | Порушник | Інший | важке | 3Б. | Зайвий предмет. |
| 5. | Команди та блоки | Інший | важке | 4Б. | Області блоків, виконання команд. |
| 6. | Правильна команда | Інший | важке | 3Б. | Оперування основними поняттями теми. Групи команд. |
| 7. | Власний спрайт | Інший | важке | 4Б. | Творче завдання з розробки спрайтів. |
| 8. | Властивості кота | Інший | важке | 4Б. | Знання властивостей спрайтів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Етапи створення програми у Скретч» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Етапи створення програми у Скретч». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Етапи створення програми у Скретч» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Етапи створення програми у Скретч». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Етапи створення програми у Скретч» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Етапи створення програми у Скретч». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота "№1 з теми «Етапи створення програми у Скретч» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота із теми «Етапи створення програми у Скретч». |
| 2. | Домашня робота "№2 з теми «Етапи створення програми у Скретч» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Домашня робота із теми «Етапи створення програми у Скретч». |
| 3. | Діагностична робота з теми «Правила складання алгоритмів» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Правила складання алгоритмів». |
| 4. | Діагностична робота з теми «Спрайти та сцена» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Спрайти та сцена». |