Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Скретч — середовище програмування | Теоретичні відомості про середовище програмування Scratch. |
| 2. | Вікно програми Скретч | Теоретичні відомості про середовище програмування Scratch. Вікно програми. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Алгоритм | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення структури алгоритмів. |
| 2. | Що може спрайт? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Оперування теорією. Поняття спрайта. |
| 3. | Призначення Скретч | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Програма Скретч, її призначення. |
| 4. | Поняття Скрипта | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поняття Скрипта, його призначення. |
| 5. | Правильне чи неправильне поняття? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Оперування теорією. |
| 6. | Рядок Меню | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вікно програми. Рядок меню. |
| 7. | Запуск та Зупинка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вікно команди Скретч. Поняття Запуску та Зупинки. |
| 8. | Логічна задачка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
| 9. | Логічна задачка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
| 10. | Логічна задачка №3 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Оперування теорією. |
| 2. | Що за цифрою? | Інший | важке | 3Б. | Вікно програми Скретч. |
| 3. | Повний екран | Інший | важке | 3Б. | Оперування теорією. Поняття Повний екран. |
| 4. | Склади алгоритм | Інший | важке | 4Б. | Алгоритм роботи у Скретч. |
| 5. | Правильне позначення | Інший | важке | 3Б. | Вікно програми Скретч. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що зайве? | Інший | легке | 1Б. | Завдання на логічне мишлення. |
| 2. | Середовище Скретч | Інший | легке | 1Б. | Програма Скретч, її призначення. |
| 3. | Області вікна програми | Інший | середнє | 2Б. | Оперування теорією. Вікно програми Скретч. |
| 4. | Правильне та неправильне | Інший | важке | 4Б. | Вікно програми Скретч. |
| 5. | Можливі спрайти | Інший | важке | 4Б. | Придумати та записати можливі спрайти до сцени. |
| 6. | Колір | Інший | важке | 4Б. | Вікно програми Скретч. Запуск та зупинка. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Середовище програмування Скретч» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Середовище програмування Скретч». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Середовище програмування Скретч» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Середовище програмування Скретч». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Середовище програмування Скретч» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Середовище програмування Скретч». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Скретч — середовище програмування» | 00:30:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Середовище програмування Скретч». |
| 2. | Домашня робота з теми «Вікно програми Скретч» | 00:35:00 | важке | 11Б. | Домашня робота із теми «Середовище програмування Скретч». |
| 3. | Діагностична робота з теми «Середовище програмування Скретч» | 00:15:00 | легке | 7Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Середовище програмування Скретч». |
| 4. | Діагностична робота з теми «Вікно програми Скретч» | 00:20:00 | важке | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Середовище програмування Скретч». |