Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Програмне забезпечення комп'ютера | Поняття комп'ютерної програми, операційної системи, основних об'єктів робочого стола. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Призначення прикладних програм | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати призначення прикладних програм. |
| 2. | Інформаційні об'єкти | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати інформаційний об'єкт. |
| 3. | Вкажи назви частин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вказати назви частин робочого столу. |
| 4. | Професії і програми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | З'єднай комп'ютерну програму та професію. |
| 5. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
| 6. | Розподіли іконки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розподілити іконки комп'ютерних програм та операційних систем. |
| 7. | Продовж логічний ряд | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити логічний ряд іконок (комп'ютерні програми/операційні системи). |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач назву та вид | Інший | середнє | 2Б. | Вказати назву та вид, до якої відноситься іконка. |
| 2. | Увідповідни програму та її призначення | Інший | важке | 3Б. | Визначити програми, які мають те чи інше призначення. |
| 3. | Те ж саме, що й ... | Інший | важке | 3Б. | Встановити відповідність між словосполученнями. На зразок: 1 тиждень — 7 днів. |
| 4. | Логічний ряд | Інший | важке | 3Б. | Продовжити логічний ряд. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Збери речення | Інший | середнє | 2,5Б. | Відновити порядок частин у реченні. |
| 2. | Закінчи ряд | Інший | середнє | 2Б. | Закінчити логічний ряд назв комп'ютерних програм/операційних систем. |
| 3. | Мій комп'ютер | Інший | важке | 4Б. | Записати назву операційної системи, яку встановлено на комп'ютері вдома чи в школі та назви комп'ютерних програм. |
| 4. | Логічне завдання | Інший | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уважності. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Операційна система» | 00:15:00 | легке | 7Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Операційна система». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Операційна система» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Операційна система». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Операційна система» | 00:25:00 | легке | 7Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Операційна система». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Операційна система» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Операційна система». |
| 3. | Діагностична робота з теми «Операційна система» | 00:30:00 | середнє | 10,5Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Операційна система» на практиці. |