Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Добірка навчальних матеріалів. Навігація в розділі «Предмети» на МійКлас | Пояснюється будова розділа «Предмети» на МійКлас. З даної теорії педагог дізнається, як швидко та ефективно знайти навчальні матеріали на сайті, які типи навчальних об'єктів є на МійКлас. Педагог навчить учнів користуватися пошуком сайту та надсилати відгуки на завдання. |
2. | Бали, прогрес і оцінки на МійКлас | З цієї теорії педагог дізнається, як система МійКлас підраховує бали, прогрес та оцінки під час занять у розділі «Предмети». Також пояснюється, чому не всі бали, зароблені на МійКлас, йдуть у ТОПи; та які бали, досягнення та оцінки видно в публічному профілі користувача. |
3. | Унікальність системи МійКлас. Генератор шкільних завдань і кроків розв'язання | Пояснюється унікальність системи МійКлас: режим «нескінченного» тренування та захисту від списування. Педагог знайомиться з принципом роботи генератора шкільних завдань та кроків розв'язання, а також з прикладами завдань. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Бали, прогрес і оцінки в системі МійКлас | 1 вид - рецептивний | середнє | 5Б. | Перевіряється розуміння основних принципів формування системи підрахунку балів, прогреса та оцінок на МійКлас. |
2. | Зараховані та незараховані завдання на МійКлас | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Перевіряється знання візуального оформлення розділа «Предмети» на МійКлас. Необхідно визначити, яке завдання зображене на малюнку: зараховане, не зараховане, вирішене, не вирішене. |