Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками | Формування знань, умінь і навичок з теми «Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками». |
| 2. | Порівняння звичайних дробів з однаковими чисельниками | Формування знань, умінь і навичок з теми «Порівняння звичайних дробів з однаковими чисельниками». |
| 3. | Порівняння дробів за допомогою числового променя | Формування знань, умінь і навичок з теми «Порівняння дробів за допомогою числового променя». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Числа, які розташовані між двома даними числами | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати звийчайниуй дріб, який знаходиться між сусідніми. |
| 2. | Розташування точок на координатній прямій | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати два дроби з однаковими знаменниками за допомогою координатного променя. |
| 3. | Порівняння двох дробів з однаковими чисельниками | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати два дроби з однаковими чисельниками. |
| 4. | Порівняння двох дробів з однаковими знаменниками | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати два дроби з однаковими знаменниками. |
| 5. | Більший/менший з двох дробів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати два дроби з однаковими знаменниками. |
| 6. | Порівняння звичайних дробів з одиницею | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати звичайні дроби з одиницею. |
| 7. | Розташування звичайних дробів з однаковими знаменниками у порядку зростання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати дроби з однаковими знаменниками та розташувати у порядку зростання. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Збіжні точки | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння порівнювати два дроби з різними знаменниками за допомогою координатного променя. |
| 2. | Порівняння звичайних дробів з одиницею (дві букви) | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння порівнювати звичайні дроби з одиницею. |
| 3. | Порівняння звичайних дробів з одиницею (4 букви) | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння порівнювати звичайні дроби з одиницею. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Лівіше або правіше? | Інший | легке | 1Б. | Лівіше або правіше лежить точка? |
| 2. | Порівняння звичайних дробів, рівні знаменники | Інший | середнє | 2Б. | Порівняння звичайних дробів, рівні знаменники. Малюнок. |
| 3. | Розташування звичайних дробів з однаковими знаменниками в порядку спадання | Інший | середнє | 2Б. | Розташування звичайних дробів з однаковими знаменниками в порядку спадання |
| 4. | Порівняння звичайних дробів з цілим | Інший | середнє | 1Б. | Правильний дріб, ціле. |
| 5. | Порівняння звичайних дробів | Інший | середнє | 2Б. | Однакові чисельники у дробів, необхідно порівняти дані дроби. |
| 6. | Найменший з трьох дробів з різними знаменниками | Інший | важке | 4Б. | Вибір найменшого дробу з трьох дробів з різними знаменниками |
| 7. | Розташування звичайних дробів з різними знаменниками в порядку зростання | Інший | важке | 5Б. | Розташування звичайних дробів з різними знаменниками в порядку зростання |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Порівняння дробів» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Порівняння дробів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Порівняння дробів» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Узагальнення знань з теми «Порівняння дробів». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Порівняння дробів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Порівняння дробів». |