Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття звичайного дробу | Формувати поняття звичайного дробу. |
| 2. | Частка, як маленька частина цілого | Формувати вміння визначати однієї частки цілого. |
| 3. | Зображення дробу на числовому промені | Формувати вміння зображати дріб на числовому промені. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Запис звичайного дробу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння записувати звичайний дріб за словесним описом. |
| 2. | Чисельник і знаменник дробу | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння визначати чисельник і знаменник дробу. |
| 3. | Частина дороги | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі. |
| 4. | Написання дробу за малюнком | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначити чисельник і знаменник (шоколад). |
| 5. | Частина міри маси | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння знаходження частину міри маси. |
| 6. | Одна частина міри довжини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння знаходити одну частку міри довжини. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Дріб на числовій осі (менше одиниці) | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння знаходити звичайний дріб на числовій осі. |
| 2. | Матерія для пошиття суконь і спідниць | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові завдання. |
| 3. | Цукор для варення | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові завдання. |
| 4. | Частина мільйона | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати частину мільйона. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Запиши у вигляді дробів | Інший | легке | 5Б. | Формувати вміння представляти у вигляді дробів частин числа. |
| 2. | Звичайний дріб | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння записувати звичайний дріб. |
| 3. | Частина міри довжини | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння записувати, за допомогою дробу тчастину міри довжини. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Поняття звичайного дробу» | 00:15:00 | легке | 7Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Поняття звичайного дробу». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Поняття звичайного дробу» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Поняття звичайного дробу». |
| 2. | Домашня робота з теми «Поняття звичайного дробу» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Узагальнення знань з теми «Поняття звичайного дробу». |
| 3. | Перевірочна робота з теми «Поняття звичайного дробу» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань з теми «Поняття звичайного дробу». |
| 4. | Перевірочна робота з теми «Поняття звичайного дробу» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань з теми «Поняття звичайного дробу». |