Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Додатні та від'ємні числа | Формування знань, умінь і навичок з теми «Додатні та від'ємні числа». |
| 2. | Недодатні та невід'ємні числа | Формування знань, умінь і навичок з теми «Недодатні та невід'ємні числа». |
| 3. | Координатна пряма | Формування знань, умінь і навичок з теми «Координатна пряма». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Точка, симетрична даній відносно точки 0 | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати координати точки, симетричної даній відносно точки 0. |
| 2. | Додатні та від'ємні числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати від'ємні числа. |
| 3. | Температура повітря | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати зміни температури. |
| 4. | Розташування двох чисел на координатній прямій | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати розташування двох чисел на координатній прямій (ліворуч, праворуч). |
| 5. | Координата точки | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати координати точки за малюноком. |
| 6. | Назва точки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати точку (відома координата) за малюноком. |
| 7. | Відстань до нуля | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати відстані до нуля. |
| 8. | Координати трьох точок | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати координати точок. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відстань між точками на координатній прямій | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати відстань між точками на координатній прямій. |
| 2. | Невід'ємні та недодатні числа | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати невід'ємні та недодатні числа, вибір чисел. |
| 3. | Координата точки, симетричної даній точці | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати координати точки, симетричної даній точці. Центр симетрії — точка із заданою координатою. |
| 4. | Координата центра симетрії | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати координати центра симетрії. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Праворуч на числовій осі | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати від'ємні числа. |
| 2. | Які це числа? | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначити, якими є подані числа: додатними чи від'ємними. |
| 3. | Назва точки за координатою | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати назву точки за координатою, малюнок. |
| 4. | Визначення координати | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати координати точок за малюнком. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма» | 00:15:00 | легке | 5Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Узагальнення знань з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма». |