Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Знаходження частини від цілого | Теорія з теми знаходження частини від цілого. Дається визначення та конкретні приклади на знаходження частини від цілого. |
| 2. | Знаходження цілого за його частиною | Теоретичні відомості про знаходження цілого за його частиною. Дається визначення та конкретний приклад на знаходження цілого за його частиною. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Частина від однієї частки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати дріб від числа, чисельник — одиниця. |
| 2. | Обчислення цілого за однією часткою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити ціле за його частиною. |
| 3. | Що потрібно знайти? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати правильну відповідь за умовою текстової задачі: знайти частину від цілого або ціле за його частиною. |
| 4. | Питання до задачі | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Формувати вміння обирати правильні твердження, які задовільняють умову задачі, знаходити частину від цілого. |
| 5. | Питання до задачі | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Формувати вміння обирати правильні твердження, які задовільняють умову задачі, знаходити ціле за його частиною. |
| 6. | Знайди ціле за його частиною | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння знаходити ціле за його частиною. |
| 7. | Дріб від двоцифрового числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дріб від двозцифрового числа. |
| 8. | Дріб від одиниці часу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати дріб від одиниці часу. |
| 9. | Довжина дороги | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, обчислити частину від цілого. |
| 10. | Кількість сторінок у книзі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння знаходити ціле за його частиною. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Довжина туристичного шляху | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати тестові задачі, знаходити ціле за його частиною. |
| 2. | Текстова задача, ширина прямокутника | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати дріб від довжини — ширина прямокутника. Слід визначити, на скільки ширина менша від довжини. До 100. |
| 3. | Текстова задача, три види м'ячів | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, визначати дріб від числа, більше на..., різницю чисел. |
| 4. | Ширина й висота залу | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, визначати частину від цілого, частину від частини. |
| 5. | Кількість чистих аркушів паперу | Інший | важке | 6Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, визначати частину від залишку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Довжина шляху | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, обчислювати ціле за його частиною. |
| 2. | Дріб від центнера | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння переводити центнер у кілограми, знаходити частку від цілого. |
| 3. | Дріб від числа (тисячі) | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дріб від числа, знаменник 10 — 100. |
| 4. | Обчислення цілого за його частиною (десятковий дріб) | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння обчислювати ціле за частиною. |
| 5. | Текстова задача, дріб від двозначного числа | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, визначати дріб від двозначного числа. |
| 6. | Шлях, який залишилося пройти туристам | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, обчислювати частини від цілого. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Знаходження частини від цілого і цілого за його частиною» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Відшукання частини від цілого і цілого за його частиною». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Знаходження частини від цілого» | 00:15:00 | середнє | 13Б. | Узагальнення знань з теми « Відшукання частини від цілого». |
| 2. | Домашня робота з теми «Знаходження цілого за його частиною» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення знань з теми «Відшукання цілого на його частині». |
| 3. | Перевірна робота з теми «Знаходження частини від цілого» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань з теми «Відшукання частини від цілого». |
| 4. | Перевірна робота з теми «Знаходження цілого за його частиною» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань з теми «Відшукання цілого на його частині». |
| 5. | Перевірна робота з теми «Знаходження частини від цілого і цілого за його частиною» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Перевірка знань з теми «Відшукання частини від цілого і цілого за його частиною». |