Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Назви компонентів додавання | Учні знайомляться з назвами компонентів дії додавання, вчаться читати приклад на додавання по-різному. |
| 2. | Переставний закон додавання | Учні практично знайомляться з переставним законом додавання. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розв'яжи приклад за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні закріплюють уміння складати приклади на додавання за малюнком, розв'язуть приклади, що ілюструють малюнки. |
| 2. | Зайва сума | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Учні закріплюють знання переставного закону додавання, користуючись ним, знаходять зайвий приклад. |
| 3. | Знайди фрукти | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють переставний закон додавання, знаходять фрукти з однаковими відповідями. |
| 4. | Доданки і сума | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні повторюють поняття: «доданки», «сума», закріплюють уміння розв'язувати приклади на додавання в межах 10. |
| 5. | Значення суми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять значення суми двох чисел і обирають правильну відповідь із запропонованих. |
| 6. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні повторюють поняття: «доданок», «сума», знаходять суму двох чисел. |
| 7. | Доданки і значення суми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади на додавання в межах 10, закріплюють поняття «сума» чисел. |
| 8. | Перший доданок, другий доданок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні знаходять суму і визначають перший доданок і другий доданок суми. |
| 9. | Виконай додавання за зразком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні заповнюють таблицю, розв'язують приклади на додавання. |
| 10. | Знайди суму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють поняття: «сума», вибирають суму з кількох виразів і знаходять її значення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Невідомі числа (додавання) | Інший | важке | 4Б. | Учні складають два приклади з малюнком, використовуючи переставний закон додавання. |
| 2. | Розстав чашки. Знаходження однакових сум. | Інший | важке | 8Б. | Учні вчаться розв'язувати приклади на додавання в межах 10, повторюють поняття «сума» чисел. |
| 3. | Трійки чисел | Інший | важке | 3Б. | Учні закріплюють уміння знаходити суму двох чисел, вибирають рядок, в якому записано трійку чисел, з яких можна скласти вірну рівність на додавання. |
| 4. | Сума двох однакових доданків | Інший | середнє | 2Б. | Сума двох однакових доданків, до 10. |
| 5. | Допоможи корабликам | Інший | важке | 4Б. | Учні закріплюють уміння знаходити значення суми в межах 10, знаходити суми з однаковими значеннями, розвивають логічне мислення |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Компоненти дії додавання. Переставний закон додавання. Додавання в межах 10» | 00:30:00 | середнє | 18Б. | Узагальнення знань з теми «Компоненти дії додавання. Переставний закон додавання. Додавання в межах 10». |