Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття «більше на кілька одиниць» | Учні знайомляться з поняттями «більше на кілька одиниць», зі схематичним зображенням даного поняття на числовому відрізку, вчаться знаходити число, яке на кілька одиниць більше, ніж дане. |
| 2. | Поняття «менше на кілька одиниць» | Учні знайомляться з поняттям «менше на кілька одиниць», із його схематичним зображенням на числовому промені, вчаться знаходити число, яке на кілька одиниць менше ніж дане. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знак >, < або = | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Учні порівнюють кількість героїв казок на картинках і записують нерівність. |
| 2. | Який вираз розв'язується дією віднімання | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні повторюють поняття «більше на кілька одиниць», «менше на кілька одиниць», знаходять словесні вирази, що розв'язуються дією віднімання. |
| 3. | Вибери вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні повторюють поняття «збільшити на кілька одиниць», вчаться співвідностити словесний і математичний вираз, вибирають із запропонованих виразів той, де перший доданок збільшили на 3. |
| 4. | Склади вираз за малюнком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні складають вираз за малюнком на збільшення числа на кілька одиниць і знаходять його значення. |
| 5. | Збільш на... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють зміст понять «більше на …», вдосконалюють обчислювальні навички на додавання чисел 1, 2, 3. |
| 6. | Зменши на ... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють поняття «менше на кілька одиниць», розвивають навички знаходити число, яке на кілька одиниць менше, ніж дане. |
| 7. | Знайди довжину другого відрізка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні закріплюють поняття «довше на ...см», «коротше на ...см», знаходять довжину другого відрізка. |
| 8. | З'ясуй номер іграшки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять значення виразів на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, користуючись числовим відрізком, визначають номер іграшки. |
| 9. | Стільки ж зайчиків | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Учні закріплюють зміст понять «стільки ж », «більше на …», вдосконалюють обчислювальні навички в межах 10. Знаходять картинку, яка має стільки ж предметів, скільки дана і знаходять значення виразу більше на... |
| 10. | Вибери солодощі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Учні закріплюють поняття «більше, ніж ...», «зменшити на...». Вибирають малюнок, на якому більше, ніж 5 тістечок, зменшують їхню кількість на кілька одиниць, записують вираз і знаходять його значення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Постав машину в гараж | Інший | середнє | 6Б. | Учні закріплюють значення понять «збільшити на ...», «зменшти на...», співвідносять словесний і математичний вираз та знаходять його значення. |
| 2. | Продовжи речення | Інший | важке | 6Б. | Учні закріплюють знання назв компонентів дій додавання і віднімання, понять «більше на кілька одиниць», «менше на кілька одиниць«, розвивають оючислювальні навчики в межах 10. Завдання у вигляді математичного диктанту. |
| 3. | Пропущене число (три числа) | Інший | важке | 4Б. | Учні розвивають логчне мислення, обчислювальні навички, вставляючи пропущене число у вираз на дві дії. |
| 4. | Допоможи знайти зниклі числа | Інший | важке | 4Б. | Учні закріплюють поняття збільшили, зменшили, знаходять число, яке зникло в ланцюжку дій. |
| 5. | Встав число і знак дії | Інший | важке | 2Б. | Учні розвивають обчислювальні навчички в межах 10, розвивають логічне мислення, аналізуючи зв'язок між діями додавання і віднімання. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць» | 00:25:00 | середнє | 19Б. | Узагальнення знань з теми «Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць». |