Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд | Ознайомлення з додаванням з переходом через розряд. |
| 2. | Алгоритм додавання та віднімання | Алгоритм додавання та віднімання чисел з переходом через розряд в межах 20 |
| 3. | Додавання і віднімання чисел за таблицею | Додавання і віднімання за таблицею. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Скільки оченят? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у відніманні з переходом через розряд. |
| 2. | Поетапне додавання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Додавання двох чисел з переходом через десяток поетапно. |
| 3. | Загубився компонент | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у додаванні 4 та 5 з переходом через десяток. |
| 4. | Поетапне віднімання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Віднімання двох чисел з переходом через десяток поетапно. |
| 5. | Забий гол! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Втановлення компонента, пропущеного у прикладі. |
| 6. | Порахуй та перевір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Віднімання у межах 20 з переходом через десяток. |
| 7. | Подвійний перехід | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у додаванні та відніманні з переходом через розряд. |
| 8. | Завдання від монстриків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20. Порівняння чисел. |
| 9. | Іменовані числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20. Порівняння чисел. |
| 10. | Розв'яжи вирази | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розв'язання прикладів з переходом через розряд і розміщенням їх у логічній послідовності. |
| 11. | Квіткова галявина | 3 вид - аналіз | важке | 9Б. | Вправляння у розв'язуванні складеної задачі та додаванні і відніманні чисел 4 та 5 з переходом через розряд. |
| 12. | Розв'яжи задачу | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вправляння у розв'язуванні задач на різницеве порівняння. |
| 13. | Морозиво | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Розв'язування задач на знаходження від'ємника з переходом через десяток в межах 20. |
| 14. | Сік для монстриків | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Розв'язування задач на знаходження суми з переходом через десяток в межах 20. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Скільки моркви? | Інший | важке | 2Б. | Розв'язування задач на зменшення числа на кілька одиниць з переходом через десяток в межах 20. |
| 2. | Гарбузовий ланцюжок | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у обчисленні математичних ланцюжків, що містять дії з переходом через розряд. |
| 3. | Скільки залишилось? | Інший | важке | 4Б. | Розв'язування задач на знаходження різниці з переходом через десяток в межах 20. |
| 4. | Будівництво | Інший | важке | 3Б. | Розв'язування задач на зменшення числа на кілька одиниць з переходом через десяток в межах 20 в непрямій формі. |
| 5. | Подорож | Інший | важке | 4Б. | Розв'язування задач назбільшення числа на кілька одиниць в прямій формі з переходом через десяток в межах 20. |
| 6. | Вечірка монстриків | Інший | важке | 4Б. | Розв'язування задач на збільшення числа на кілька одиниць в непрямій формі з переходом через десяток в межах 20. |
| 7. | Прочитана книга | Інший | важке | 2Б. | Розв'язування задач на різницеве порівняння з переходом через десяток в межах 20. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пропущений компонент | Інший | легке | 1Б. | Вправляння у додаванні та відніманні чисел 2 і 3 з переходом через розряд. |
| 2. | Неуважний учень | Інший | середнє | 2Б. | Додавання до 20 з переходом через десяток. |
| 3. | Гномові скарби (задача) | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у розв'язуванні текстової задачі із застосуванням таблиці додавання. |
| 4. | Веселі іменовані | Інший | середнє | 2Б. | Дії з іменованими числами. Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20. |
| 5. | Допиши числа | Інший | середнє | 2Б. | Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20. Порівняння чисел. |
| 6. | Монстрик читайлик | Інший | важке | 4Б. | Розв'язування задач на знаходження суми з переходом через десяток в межах 20. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування 1 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:30:00 | легке | 8Б. | Удосконалення навичок віднімати з переходом через 10 в межах 20. Розв'язування задач на віднімання. |
| 2. | Тренування 2 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Удосконалення навичок додавати з переходом через 10 в межах 20. Розв'язування задач на додавання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота 1 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:30:00 | легке | 5Б. | Вправляння з віднімання переходом через 10 в межах 20. Розв'язування задач. |
| 2. | Домашня робота 2 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:30:00 | середнє | 4Б. | Вправляння з віднімання та додавання переходом через 10 в межах 20. Розв'язування задач. |
| 3. | Домашня робота 3 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:30:00 | важке | 5Б. | Вправляння з віднімання та додавання переходом через 10 в межах 20. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами. |
| 4. | Діагностична робота 1 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:40:00 | легке | 12Б. | Перевірка знань з теми «Таблиці додавання і віднімання» з переходом через 10 в межах 20. Порядок дій у виразах. Розв'язування задач.. |
| 5. | Діагностична робота 2 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:40:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань з теми «Таблиці додавання і віднімання» з переходом через 10 в межах 20. знаходження невідомого компонента. Розв'язування задач.. |
| 6. | Діагностична робота 3 з теми «Таблиці додавання та віднімання» | 00:40:00 | важке | 12Б. | Перевірка знань з теми «Таблиці додавання і віднімання» з переходом через 10 в межах 20. Порівняння чисел. Розв'язування задач. |