Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Пряма | Теоретичні відомості. |
| 2. | Промінь | Теоретичні відомості. |
| 3. | Відрізок | Теоретичні відомості. |
| 4. | Ламана лінія | Поняття про ламану, ланки та вершини ламаної лінії. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Початкова точка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дан промінь. Необхідно назвати початкову точку. |
| 2. | Назва ламаної | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у називанні ламаних ліній. |
| 3. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні ламаної серед інших видів ліній. |
| 4. | Креслення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Дано креслення. Необхідно назвати промені. |
| 5. | Упізнай фігуру! | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні ламаних, прямих, кривих ліній. |
| 6. | Назва променя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дано промені. Необхідно їх назвати. |
| 7. | Правильна відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно вибрати правильну відповідь. Початкова точка променя. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Довжина ламаної | Інший | середнє | 2Б. | Обчислення довжини ламаної. Вправляння у додаванні 2 та 3 з переходом через розряд. |
| 2. | Точки | Інший | важке | 4Б. | Необхідно вибрати, які точки належать до променю або відрізку, а які ні. |
| 3. | Скільки променів? | Інший | важке | 3Б. | Необхідно порахувати, скільки променів вийде, якщо на прямій відкласти певну кількість точок. |
| 4. | Пряма | Інший | важке | 4Б. | Дана пряма. Необхідно вибрати правильну комбінацію точок. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Основні поняття (промінь, пряма, відрізок, точка) | Інший | легке | 1Б. | Перевірка основних знань по темі "Промінь". |
| 2. | Закінчи речення | Інший | легке | 1Б. | Теоретичні відомості. |
| 3. | Кількість променів | Інший | середнє | 2Б. | Дано креслення. Необхідно порахувати скільки на ньому променів. |
| 4. | Креслення | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно вибрати правильне креслення, відповідне твердженням. |
| 5. | Промінь. Пряма. відрізок | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно порахувати, скільки променів, прямих і відрізків. |
| 6. | Іде бичок... | Інший | середнє | 3Б. | Вправляння у обчисленні довжини ламаної, обчисленні суми з переходом через розряд. |
| 7. | Трикутник | Інший | важке | 3Б. | Визначення променів, що утворюють кут в трикутнику. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування 1 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» | 00:25:00 | легке | 6Б. | Дан промінь. Необхідно назвати початкову точку. Вправляння у впізнаванні ламаної серед інших видів ліній. Вправляння у впізнаванні ламаних, прямих, кривих ліній. Необхідно вибрати правильну відповідь. Початкова точка променя. |
| 2. | Тренування 2 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Вправляння у називанні ламаних ліній. Дано креслення. Необхідно назвати промені. Дано промені. Необхідно їх назвати. Необхідно вибрати, які точки належать до променю або відрізку, а які ні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота 1 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» | 00:25:00 | легке | 2Б. | Перевірка основних знань по темі "Промінь". Теоретичні відомості. |
| 2. | Домашня робота 2 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» | 00:30:00 | середнє | 4Б. | Дано креслення. Необхідно порахувати скільки на ньому променів. Необхідно вибрати правильне креслення, відповідне твердженням. |
| 3. | Домашня робота 3 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» | 00:40:00 | важке | 5Б. | Необхідно порахувати, скільки променів, прямих і відрізків. Обчислення довжини ламаної. Вправляння у додаванні 2 та 3 з переходом через розряд. |
| 4. | Діагностична робота 1 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» | 00:40:00 | важке | 13Б. | Вправляння у обчисленні довжини ламаної, обчисленні суми з переходом через розряд. Визначення променів, що утворюють кут в трикутнику. Необхідно порахувати, скільки променів вийде, якщо на прямій відкласти певну кількість точок. Дана пряма. Необхідно вибрати правильну комбінацію точок. |