Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Теорія | Теоретичні відомості. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди задачу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Впізнавання задачі на спільну роботу. |
| 2. | Вибери дію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. |
| 3. | Відшукай вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір виразу для знаходження спільної продуктивності. |
| 4. | Короткий запис | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання короткого запису. |
| 5. | Знайди схему | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добирання схеми розв'язку задачі. |
| 6. | Вибери вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір виразу розв'язання задачі. |
| 7. | Яблука в саду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 8. | Квіти для віночку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 9. | Морква для кроликів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 10. | Мавпочки в зоопарку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 11. | Свіжі кекси | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 12. | Пасовисько | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 13. | Надійна охорона | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 14. | Спекотний день | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Заповнення схеми розв'язку задачі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Виготовлення деталей | Інший | середнє | 2Б. | Складання оберненої задачі. |
| 2. | Смачна піца | Інший | середнє | 2,2Б. | Складання виразу. |
| 3. | Млини | Інший | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 4. | Посадка дерев | Інший | важке | 3Б. | Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. |
| 5. | Виготовлення глечиків | Інший | важке | 3Б. | Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в непрямій формі. |
| 6. | Кроти | Інший | важке | 3Б. | Складання і розв'язування оберненої задачі. |
| 7. | Пекарня | Інший | важке | 3Б. | Розв'язування ускладненої задачі на спільну роботу. Задача на зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Яка дія? | Інший | легке | 1Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. |
| 2. | Правильна схема | Інший | легке | 1Б. | Вибір схеми розв'язання задачі. |
| 3. | Насоси | Інший | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
| 4. | Врожай помідорів | Інший | середнє | 2Б. | Заповнення схеми розв'язування задач. |
| 5. | Птахи на пляжі | Інший | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Задачі на спільну роботу» | 00:40:00 | середнє | 19Б. | Впізнавання задачі на спільну роботу. Складання короткого запису. Розв'язування задач на спільну роботу. Складання виразу. Розв'язування ускладненої задачі на спільну роботу. Задача на зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Задачі на спільну роботу» | 00:40:00 | середнє | 14Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. Добирання схеми розв'язку задачі. Заповнення схеми розв'язку задачі. Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в непрямій формі. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Задачі на спільну роботу» | 00:40:00 | середнє | 15,3Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. Вибір виразу для розв’язання задачі. Складання оберненої задачі. Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. Розв'язування задач на спільну роботу. |