Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Числові рівності і нерівності | Теоретичні відомості з теми. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери знак | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. Упізнавання знаку рівності. |
| 2. | Знайди нерівність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. Упізнавання нерівності. |
| 3. | Хто більше? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Порівняння чисел у межах 100. |
| 4. | Знайди змінну | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження значення змінної спираючись на рівність. |
| 5. | Істинна чи хибна? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Обчислення виразів в межах 100. |
| 6. | Склади рівність за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання рівності за малюнком. |
| 7. | Перетвори і порівняй | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Порівняння іменованих чисел. |
| 8. | Хто правильно? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження значення змінної спираючись на рівність. |
| 9. | Додай іменовані | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання виразів за описом. |
| 10. | Порівняй іменовані | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порівняння іменованих чисел. |
| 11. | Віднови нерівність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновлення нерівності. |
| 12. | Додай змінну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівностей. Удосконалення навичок в обчисленні виразів зі змінною. |
| 13. | Помнож змінну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівностей. Удосконалення навичок в обчисленні виразів зі змінною. |
| 14. | Відніми від змінної | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівностей. Удосконалення навичок в обчисленні виразів зі змінною. |
| 15. | Поділи змінну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівностей. Удосконалення навичок в обчисленні виразів зі змінною. |
| 16. | Загубився компонент | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Запис пропущених чисел в істинних рівностях. |
| 17. | Рівність на додавання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівності на додавання із запропонованих чисел. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Рівність на віднімання | Інший | середнє | 2Б. | Складання рівності на віднімання із рівності на додавання. Обчислення виразів в межах 100. |
| 2. | Відніми іменовані | Інший | середнє | 2Б. | Складання виразів за словесним описом. |
| 3. | Порівняй вираз і число | Інший | середнє | 3Б. | Порівняння виразу і числа. Обчислення виразів в межах 100. |
| 4. | Солодке життя | Інший | важке | 2Б. | Задача знаходження суми і кратне порівняння. |
| 5. | Парковка | Інший | важке | 4Б. | Задача на різницеве порівняння двох добутків. |
| 6. | Порівняй вирази | Інший | важке | 3Б. | Порівняння двох виразів. Обчислення виразів в межах 100. |
| 7. | Віднови рівність | Інший | важке | 3Б. | Порівняння двох виразів. Обчислення виразів в межах 100. |
| 8. | Істинні рівності | Інший | важке | 1Б. | Обчислення виразів в межах 100. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди знак | Інший | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. Упізнавання знаку нерівності. |
| 2. | Відшукай рівність | Інший | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. Упізнавання нерівності. |
| 3. | Рівність на віднімання | Інший | середнє | 3Б. | Складання рівності на віднімання із запропонованих чисел. |
| 4. | Рівність на ділення | Інший | середнє | 2Б. | Складання рівності на ділення із рівності на множення. Удосконалення навичок табличного множення. |
| 5. | Порівняй вирази | Інший | важке | 3Б. | Порівняння двох виразів. Обчислення виразів в межах 100. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування 1 з теми «Числові рівності і нерівності» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Тренування з теми. Складання рівностей. Удосконалення навичок в обчисленні виразів зі змінною. Застосування теоретичних знань. Упізнавання знаку рівності. Знаходження значення змінної спираючись на рівність. Запис пропущених чисел в істинних рівностях. Складання рівності на додавання із запропонованих чисел. |
| 2. | Тренування 2 з теми «Числові рівності і нерівності» | 00:30:00 | важке | 16Б. | Тренування з теми. Порівняння двох виразів. Обчислення виразів в межах 100. Задача на різницеве порівняння двох добутків. Порівняння іменованих чисел. Складання виразів за словесним описом. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота 1 з теми «Числові рівності і нерівності» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Вправляння з теми. Застосування теоретичних знань. Упізнавання нерівності. Обчислення виразів в межах 100. Складання рівностей. Удосконалення навичок в обчисленні виразів зі змінною. |
| 2. | Домашня робота 2 з теми «Числові рівності і нерівності» | 00:30:00 | важке | 6Б. | Вправляння з теми. Складання рівності на віднімання із запропонованих чисел. Складання виразів за описом. Обчислення виразів в межах 100. |
| 3. | Діагностична робота 1 з теми «Числові рівності і нерівності» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань з теми. Застосування теоретичних знань. Упізнавання нерівності. Складання рівності на ділення із рівності на множення. Удосконалення навичок табличного множення. Складання рівностей. Удосконалення навичок в обчисленні виразів зі змінною. Порівняння чисел у межах 100. Складання рівності за малюнком. Складання рівності на віднімання із рівності на додавання. Обчислення виразів в межах 100. |
| 4. | Діагностична робота 2 з теми «Числові рівності і нерівності» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Перевірка знань з теми. Порівняння двох виразів. Обчислення виразів в межах 100. Задача знаходження суми і кратне порівняння. Відновлення нерівності. Знаходження значення змінної спираючись на рівність. Порівняння виразу і числа. Обчислення виразів в межах 100. |