Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Теорія | Это упражнение сейчас создётся |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Хто заховав знак? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. Упізнавання знаку нерівності. |
| 2. | Знайди нерівність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. Упізнавання нерівності. |
| 3. | Головоломка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Порівняння чисел у межах 100. |
| 4. | Дружні сусіди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження попереднього і наступного чисел. |
| 5. | Істинна нерівність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Тренування в знаходженні істинної нерівності. |
| 6. | Невідомий доданок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом випробування. |
| 7. | Знайди множник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом випробування. |
| 8. | Невідомий від'ємник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом випробування. |
| 9. | У порядку спадання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом зведення до рівняння. |
| 10. | Три найбільші | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом зведення до рівняння. |
| 11. | Непарні розв'язки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом зведення до рівняння. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ускладнена нерівність | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом випробування. Розв'язування ускладнених нерівностей. |
| 2. | Порівняй іменовані | Інший | середнє | 2Б. | Порівняння іменованих чисел. |
| 3. | Найменше значення | Інший | важке | 3Б. | Відновлення нерівності. |
| 4. | Найбільше значення | Інший | важке | 3Б. | Відновлення нерівності. |
| 5. | Прочитані сторінки | Інший | важке | 4Б. | Розв'язування задач за допомогою складання нерівності. Вправляння в обчисленні способом зведення до рівняння. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди за описом | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом випробування. |
| 2. | Невідомий множник | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні способом випробування. |
| 3. | У порядку зростання | Інший | середнє | 2Б. | Порівняння іменованих чисел. |
| 4. | Віднови нерівність | Інший | важке | 3Б. | Відновлення нерівності. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Нерівності зі змінною» | 00:40:00 | середнє | 15Б. | Застосування теоретичних знань. Упізнавання знаку нерівності. Порівняння чисел у межах 100. Вправляння в обчисленні способом випробування. Вправляння в обчисленні способом зведення до рівняння. Розв'язування ускладнених нерівностей. Порівняння іменованих чисел. Відновлення нерівності. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Нерівності зі змінною» | 00:40:00 | середнє | 8Б. | Тренування в знаходженні істинної нерівності. Відновлення нерівності. Вправляння в обчисленні способом випробування. Порівняння іменованих чисел. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Нерівності зі змінною» | 00:40:00 | середнє | 17Б. | Відновлення нерівності. Вправляння в обчисленні способом випробування. Розв'язування задач за допомогою складання нерівності. Вправляння в обчисленні способом зведення до рівняння. Знаходження попереднього і наступного чисел. Застосування теоретичних знань. Упізнавання нерівності. |