Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Слово. Слова – назви предметів, ознак | Ознайомлення учнів з поняттями «тематична група слів»; розвиток умінь розподіляти слова на тематичні групи. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Хто? Що? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні розвивають уміння розрізняти слова-предмети як істои і неістоти. |
| 2. | Хто як пересувається? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні читають слова-дії, що означають спосіб пересування, і з'єднують слово з відповідним малюнком. |
| 3. | Вибери ознаку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають слова-ознаки до малюнка. |
| 4. | Слово-ознака | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться добирати до слів-ознак відповідні предмети (малюнки). |
| 5. | Третій зайвий | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться ставити питання до слів, відшукують зайве слово (слово-ознака чи дія серед слів назв-предметів). |
| 6. | Хто як голос подає | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні читають слова-дії та з'єднують їх з відповідним словом-предметом. |
| 7. | Відгадай, хто я? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розвивають уміння називати предмет за його ознаками. |
| 8. | Яка ознака зайва? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять серед поданих чотирьох слів зайву ознаку, що не підходить до даного предмета(малюнка). |
| 9. | Хто виконує дію? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні читають слова-дії і з'єднують з відповідним малюнком. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відгадай слово-назву професії | Інший | важке | 3Б. | Учні розвивають словниковий запас, мислення, відгадаючи назву професії, за словами-діями, що виконує людина. Треба з'єднати слова-дії та вибрані назви професій парами. |
| 2. | Незвичайний потяг | Інший | важке | 3Б. | Учні знаходять слова-предмети, слова-дії і слова-ознаки і "відправляють" їх у відповідний вагон. |
| 3. | Скажи одним словом | Інший | важке | 3Б. | Учні замінюють вислів слово-дія + слово-предмет одним словом-дією, що має аналогічне лексичне значення. |
| 4. | Слова схожі — запитання різні | Інший | важке | 3Б. | Учні розподіляють споріднені слова на групи: слова-предмети, слова-ознаки, слова-дії. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Слово. Слова – назви предметів, ознак, дій» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Учні закріплюють уміння розрізняти слова-назви, ознаки, дії. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Діагностична робота з теми «Слово. Слова – назви предметів, ознак, дій» | 00:25:00 | важке | 12Б. | Учні перевіряють свої знання з теми «Слово. Слова – назви предметів, ознак, дій». |