Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Буква Х та звуки, що вона позначає | Знайомство з літерою Х. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення місця звука [х], [х'] у слові. |
2. | Початковий звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення слова, що починається зі звука [х] або [х']. |
3. | Чи влучна схема? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Х. |
4. | Двоскладове слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення двоскладового слова з літерою Х. |
5. | Загублений склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновлення складу у слові. |
6. | Заповни пропуск | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнення речень власними чи загальними назвами. |
7. | Звукова схема | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Х. |
8. | Збери слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Складання слів із розсипаних літер. |
9. | Хто це? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Осмислене читання. |
10. | Тягни у мішок | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження місця літери Х у словах. |
11. | Тепломір досягнень | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Третій зайвий | Інший | легке | 1Б. | Визначення слова, що не містить звука [х] або [х']. |
2. | Рахівник | Інший | середнє | 2Б. | Визначення двоскладового слова з літерою Х. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Буква Х» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Засвоєння знань, сформованих під час вивчення теми «Буква Х». |