Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Буква Л та звуки, що вона позначає | Поняття про літеру Л. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи предмет | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення предмета за його початковим звуком. |
2. | Місце звука | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення місця звука [л], [л'] у слові. |
3. | Звукова коробка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження звуків [л] та [л'] у словах. |
4. | Доповни склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнення складу голосними звуками. |
5. | Розсипані літери | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання слова із запропонованих літер. |
6. | Початковий склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення складу, пропущеного у слові. |
7. | Ланцюжок | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
8. | Звукові сходинки | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження звуків, що позначаються буквою Л. |
9. | Сходинки успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Буква Л та звуки, що вона позначає» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Засвоєння з теми «Буква Л та звуки, що вона позначає». |